Eikö Naistenklinikalle tosiaan nykyään voi mennä tuosta vaan, jos epäilee ongelmia raskausaikana?
Mulla on vasta rv16 ja supistuksia on ollut paljon viimeisen viikon aikana ja eilen aivan hirvittävän kipeitä ja muutaman min välein puoli tuntia.
Sen jälkeen olo on ollut todella epämukava. Missään asennossa mikään ei tunnu hyvältä, tuntuu kuin mahassa heiluisi jotain ihan päättömästi kun vähänkin liikun ja on raskas huono olo.
Sanottiin vaan, että ota särkylääkettä.
Kommentit (26)
selittää täällä totuutena, että millekään ei voi mitään tehdä, jos on viikkoja noni vähän.
Itsekin makasin tässä raskaudessa rv 16 sairaalassa, kun tuli massiivinen verenvuoto, ja kyllä mua vaan hoidettiin ja lääkittiin ihan samalla lailla kuin nyt myöhemminkin.
Totta kai pitää selvittää syy, miski ap:lla on tuollainen olo, mutta tuo soittaminen on sellainen juttu, että siellä on kyllä varsin usein vastaamassa ihan mulkkuja ihmisiä, joten sinne kannattaa vain mennä.
Jos soittaa synnytysosastolle, eivät varmaankaan ota vastaan noilla viikoilla.
Mistä lie kumpuaa moinen..? Vai ovatko nämä kaikki oudon vihamieliset viestit saman, elämäänsä kyllästyneen kotirouvan koneelta?
No, kuulostaa ap todella ikävältä tilanteelta. Minä menisin yksityiselle tsekkaamaan, että kaikki hyvin.
Minusta voit hyvin mennä sinne suoraan, jos huolettaa! Eivät he ketään sieltä käännytä!! Tsemppiä!!
KYLLÄ MUUTEN KÄÄNNYTTÄÄ!!!!! Sen takia ohjeissakin sanotaan, että ensin pitää soittaa ja jos soittamalla on jo saanut eri ohjeet on sinne turha ryysätä!!
Olen mennyt sinne ihan ilman mitään soittamisia ja päässyt kyllä lekurille ja tutkittavaksi ilman mitään vänkäämistä!
kun oli pari päivää viillellyt emättimessä kovasti ja tein niin että soitin sinne päivystykseen ja sanoivat että voi tulla. Menin sinne sitten ja ottivat pissa- ja veritestit ja sitten odottamaan odotushuoneeseen (3 tuntia meni) ja sitten pääsin lääkärille joka ultrasi ja kyseli ummet ja lammet. Mitään ei löytynyt ja kivut loppuivatkin onneksi sitten itsekseen seuraavan päivän aikana. Kesällä olimme etelässä ja silloin minulla oli rv 27 menossa ja paluulennon jälkeen turposivat jalkani ihan muodottomiksi jolloin soitin taas Naikkarin päivystykseen ja käskivät heti sinne. Ottivat jonkun verikokeen joka kertoo onko kyseessä veritulppa. Taas ultrattiin ja otettiin pissa- ja muutkin verinäytteet. Kyseessä ei ollut onneksi veritulppa, vaan ohjeeksi sain vaan juoda, juoda ja juoda vettä ja pitää jalkoja pystyasennossa, jotta turvotus laskisi.
Minusta voit hyvin mennä sinne suoraan, jos huolettaa! Eivät he ketään sieltä käännytä!! Tsemppiä!!