Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sulkeuduin

Vierailija
15.03.2008 |

Harrastettiin eilen miehen kanssa seksiä, ja taas tuli sama ärsyttävä ongelma. Jotenkin sulkeuduin sen jälkeen kun olin ollut kiihottunut mutta ei oltu vielä ehditty panemisvaiheeseen.

Yleensä kiihotun ja saankin kun katson miehen paisuvaa elintä ja samaan aikaan sormetan itseäni (jotta se elin vois tulla sisään). Sitten kun mies haluis tulla sisään, elin ei enää oikein mahdukaan, koska olen jo saanut. Eilen mies tunki sen kuitenkin (ehdotin itse sitä), ei voitu kuitenkaan panna kuin hetki koska alko sattumaan kun olin liian kuiva. Hoitelin miehen sitten käsin. Tosi ärsyttävää ..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukastetta ja lopeta se saaminen ennenkuin mies tulee sisääsi tietenkin

Vierailija
2/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on myös aika kokematon (luulen), eikä esim. tykkää sormettaa mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessa ongelma ei ole sun vaan hänen. Seksistä pitäisi voida keskustella, jos suhde on tarpeeksi läheinen. Jos ette pysty asiasta puhumaan,kannattaa ehkä miettiä onko suhde muutenkaan ihan sellainen kuin haluaisit. Positiivista tässä on se, että saat ;d

Vierailija
4/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä siis hoitelet sekä itsesi että miehesi? Tekeekö miehesi mitään muuta kuin yrittää panna kun harrastatte seksiä? Omituinen mies!!

Vierailija
5/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole omituista, nro 5 on omituinen kun olettaa tuollaista. Sinun, ap, ei pitäisi saada, vaan sormettaa kunnes olet märkä. Niin minä teen. Hyvää seksiä saman miehen kanssa jo 14 vuotta!

Vierailija
6/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ap:n , joka saa liian nopeasti.

Vierailija
7/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se, että sormetat sen orkun siinä panemisen aikana/jälkeen

Vierailija
8/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

_käsittelemään_ sinut! Tosi kiinnostavaa, että muut naiset alkavat syyttelemään muita naisia liian nopeasta tulemisesta. Eikö yleensä tästä syytetä miehiä? Se on hyvä, että saat! Parasta olisi jos sinä saisit miehesi käsillä, opeta sitä!

Vierailija
9/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista!

Vierailija
10/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei ole omituista, nro 5 on omituinen kun olettaa tuollaista. Sinun, ap, ei pitäisi saada, vaan sormettaa kunnes olet märkä. Niin minä teen. Hyvää seksiä saman miehen kanssa jo 14 vuotta!

TÄH??? Ei nro 5 ole omituinen kun olettaa tuollaista!! Kyllä minä OLETAN ja ODOTAN MIEHENI tyydyttävän minut panemisen ohella. Vaikka saankin toisinaan orkun panemisen aikana, hoitelee mies minut sen lisäksi sulla tai sormella vielä panemisen jälkeen!! Automaattisesti, pyytämättä ja oletusarvoisesti... Outoa olisi, jos minun pitäisi hoidella itse itseni!!!

Liukuvoidetta ap:lle kehiin!!! Ei ole väliä saatko orkun ennen vai jälkeen panemisen vai sekä että. Kerro kuitenkin miehelle toiveistasi ja odotuksistasi ja opasta sormettamaan/nuolemaan itseäsi, jotta saatte seksistä enemmän irti. Ei kuulosta kummoiselta, jos sinä hoitelet sekä itsesi että ukkoi käsin!

Vierailija
11/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kuullut, että vain n. 30% naisista saa pelkällä hinkkauksella...

Vierailija
12/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi sormettaa? Vaikka ennen tai jälkeen panemisen?

t. 10

Vierailija
13/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

seksi on molemminpuoleista hyvän tuottamista.

Vierailija
14/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen heteroseksuaali, haluan että miehen penis voi hyvin. Saan itse itseäni sormettamalla, ainoa asia mitä haluan seksiltä on penis sisälläni. En voisi pyytää, että mies sormettaisi minua, koska se olisi peniksen väheksymistä. Ehkä lesbot pyytävät toisiaan sormettamaan. Penis on tärkein, ei minun tuleminen. En voisi myöskään hoidella miestä käsin niin kuin ap, koska siihenhän mies itsekin pystyy. Koska myös mieheni on heteroseksuaali, annan hänelle vaginaani riippumatta siitä kuinka kostea olen. Heteroseksuaalisuus = penis vaginassa, vai mitä?

Vierailija
15/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö... hyvä yritys provoilla :)

Vierailija
16/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 siis vastasi 17:le

Vierailija
17/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennen mooista kuullut! Kyllä aina miehet on pitänyt huolen minun kiihottumisesta.

Vierailija
18/18 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu niiiiiiin hyvältä, meillä sormetan minä tai mieheni tai vaikka molemmat

keskustelkaa, mikä tuntuu hyvältä

ja muuten saan orkun sekä sormettamalla että ilman, mutta sormettamalla paremman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme