Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ah mikä olo: 1½ tunnin sauvakävelylenkki takana :)

Vierailija
15.03.2008 |

Ja juuri tulin suihkusta. Onneksi otin itseäni niskasta kiinni ja lähdin. Muu perhe jäi nukkumaan, kun äiti häippäsi ulos sauvojen kanssa. Vähän mä oon tyytyväinen taas itseeni :) Onko muita reippailijoita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä fiilis joo. Itse en jaksa tuntikaupalla liikkua, joten juoksu sopii paremmin...

Vierailija
2/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äivän toipua siitä lenkkikuntoon... jos nyt tänään sais siivottua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit suihkuun, kahvit ja aamupuuro porisemaan ja odottelemaan lasten heräämistä. Ihana alku päivälle!

Vierailija
4/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en sauvakävele tai muutenkaan kävele, juuri tuosta samaisesta syystä. Siihen kuluu niin paljon aikaa, että on tehokasta. Ja kun aika on rahaa, niin minä juoksen...

Vierailija
5/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta minä en sauvakävele tai muutenkaan kävele, juuri tuosta samaisesta syystä. Siihen kuluu niin paljon aikaa, että on tehokasta. Ja kun aika on rahaa, niin minä juoksen...

Vierailija
6/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just söin tukevahkon aamupalan joten täytynee ensin sulatella sitä hieman.

Vierailija
7/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten toki hyvä.

Vierailija
8/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun hommaa, mutta tulipa tehtyä.

Vierailija
9/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sauvakävely on yksin tylsää, mutta ystävän kanssa todella terapeuttista ;-)

Vierailija
10/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

350 kaloria kuluu reippaasti kävelemällä 105 minuutissa ja hölkkäämällä 44 minuutissa... Siis omalla painollani.

Vierailija
11/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille pitäs päästä, mut ei sitä kuumeessa oikein voi lähteä. Lauantai on normaalisti mun pitkän juoksulenkin päivä, mut ei kun ei. Tää on aika sitkee flunssa. Ärsyttää katsoa ikkunasta, kun muut juoksee/kävelee/ pyöräilee.

Paranemista odotellen

Vierailija
12/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne... Itsekin sairaana aina katson haaveilevasti ulos. Olen niin tottunut ulkoiluun ja lenkkeilyyn, joten sairastun jo siitä, jos en pariin päivään pääse lenkille :)

Pikaista paranemista sinulle ja lenkkisäät vain paranevat päivä päivältä :)

Vierailija
13/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauvakävely on paljon tehokkaampaa. Siinä palaa rasvaa, mitä ei tapahdu niinkään pikku juoksipyrähdyksessä.

Vierailija
14/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sauvakävely on paljon tehokkaampaa. Siinä palaa rasvaa, mitä ei tapahdu niinkään pikku juoksipyrähdyksessä.

Vierailija
15/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että puhe oli puolen tunnin juoksulenkistä, sellaisesta joku puhui alussa... 45min on jo ihan hyvä aika, jos kyse ei ole hölkästä.

Vierailija
16/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti juossut neljä maratonia ja lehmätkin lensi siinä matkan varrella ;)

Vierailija:

Mä luulin, että puhe oli puolen tunnin juoksulenkistä, sellaisesta joku puhui alussa... 45min on jo ihan hyvä aika, jos kyse ei ole hölkästä.

Vierailija
17/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka olisikin vain se puolen tunnin juoksulenkki, hienoa että ihmiset liikkuvat! Eihän sen liikunnan aina tarvitse sitä tehokkainta laatuaan ollakaan.

Maraton on loppuen lopuksi aika helppo nakki. Suosittelen ellet ole jo kokeillut.