Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A plussassa eilen: Helsingillä ei kantti kestä jatkaa puistotätitoimintaa

Vierailija
27.11.2008 |

rakennusviraston edustaja sanoi, että kaupungilla on maanomistajana mahdollisuus rajoittaa puistojen käyttöä, mutta vaatisi paljon, ennen kuin voitaisiin sitä toteuttaa.

Äitejä oli haastateltu, yhtään puistotätiä ei ollut saatu kameran eteen.

Eiköhän ala olemaan koko laulun loppu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitäisit huolta 12 pienestä puistossa minne tunkis nää jämptit kasvattajat, ja ojentelis näitä pieniä, että nikopetterin lapiota ei saa ottaa? Antaisivat tädeille työrauhan, todella kätevää kun voi viedä lapsensa tarvittaessa hyvään hoitoon ja vielä ulkoilemaan kun itte pitää asioilla juosta. Ei päiväkotien käyttämissä puistoissakaan saa ulkoilla, kun niillä on ulkoilu aika.

Vierailija
2/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua häiritse yhtään, jos tädit saavat kenkää yleisistä puistoista

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan ei paljoa menoja, ja lasten vahti löytyy aina tarvittaessa? Ja puistokin kivenheiton päässä? Mua ei häiritsisi taas yhtään vaikka kaikki yhteiskunnan palvelut lapsiperheille lakkautettaisiin, koska MEILLÄ on niin hyvät tulot, Kuulostaako yhtään ääliömäiseltä?

Vierailija
4/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä suvaitse tuollaista valtaamista

ap

Vierailija
6/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksikään puistotäti ei halunut asiaa kommentoida. Ei taida ihan kestää päivänvaloa.

Jos olisi ollut asiallisia perusteita ja näkökulmia, niin ne olisi nyt kannattanut tuoda tuossa yhteydessä esiin.

Vierailija
7/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vievät lapsensa jollekin puistotädille, joka ei ole minkään lainsäädännön piirissä, ei vakuutuksia ei vastuuta ei mitään ja johonkin yleiseen puistoon vielä.

Täysin käsittämättömiä vanhempia, eikö liiku mitään korvien välissä?

Vanhempien pitäisi vaatia hyvätasoista palvelua, laadukasta, säädeltyä, valvottua ja vakuutettua toimintaa, sen sijaan, että itkevät joidenkin tätösten perään, jotka mattimeikäläisottein suostuvat hoitamaan rahaa vastaan lapsia. Huhhuh.

Kaupunki on varmasti antanut näiden tätien toimia aika rauhassa juuri sen vuoksi, ettei paineita syntyisi toiminnan järjestämiseen kaupungin voimin. Tätä palveluahan kaupunki ylläpiti vuosikymmenet itse.

Vierailija
8/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä antaisi lastani hoitoon henkilölle, jolla ei ole taustaorganisaatiota eikä vakuutuksia.

kun vievät lapsensa jollekin puistotädille, joka ei ole minkään lainsäädännön piirissä, ei vakuutuksia ei vastuuta ei mitään ja johonkin yleiseen puistoon vielä.

Täysin käsittämättömiä vanhempia, eikö liiku mitään korvien välissä?

Vanhempien pitäisi vaatia hyvätasoista palvelua, laadukasta, säädeltyä, valvottua ja vakuutettua toimintaa, sen sijaan, että itkevät joidenkin tätösten perään, jotka mattimeikäläisottein suostuvat hoitamaan rahaa vastaan lapsia. Huhhuh.

Kaupunki on varmasti antanut näiden tätien toimia aika rauhassa juuri sen vuoksi, ettei paineita syntyisi toiminnan järjestämiseen kaupungin voimin. Tätä palveluahan kaupunki ylläpiti vuosikymmenet itse.

Vierailija
9/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vaikea sinänsä ottaa kantaa, mutta tuntuu uskomattomalta nykyaikana, kun kaikki on niin säädeltyä, että tuommoinen yrittäminen lapsilla olisi edes laillista.

Itse en ota MLL:stäkään hoitajaa, kun ovat niin noviiseja. Olisi kurjaa kaikille, jos jotakin tapahtuisi.

Vierailija
10/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kunnallista ja tädit päiväkotien työntekijöitä.

Vierailija
11/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Se, että maksat veroja Helsinkiin, ei tarkoita sitä, että saat käyttää rajattomasti kaikkia kunnan palveluita. Et sinä terveyskeskukseenkaan marssi lääkärin vastaanotolle tuosta noin vain, kun itse sitä haluat.

Onneksi en asu Helsingissä...

Vierailija
12/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai varaatko itse aina kunnalta ajan mennäksesi puistoon

ap

Se, että maksat veroja Helsinkiin, ei tarkoita sitä, että saat käyttää rajattomasti kaikkia kunnan palveluita. Et sinä terveyskeskukseenkaan marssi lääkärin vastaanotolle tuosta noin vain, kun itse sitä haluat.

Onneksi en asu Helsingissä...

Vierailija
13/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puistotädit olisivat osakeyhtiöitä, joista kaupungilla olisi osakkeiden enemmistö, voitaisiin perustella tämänkaltaista työliittoa, tai jos kaupunki virallisesti kilpailuttaisi tädit ja asettaisi heille samat vaatimukset ja sitten ostaisi palvelun itselleen, silloinkin näin voitaisiin toimia, mutta tämmöisellä järjestelyllä tuntuu oudolta, millaista politiikkaa kaupunki ajaa. Nyt on tilanne, jossa annetaan ymmärtää, että olisi olemassa virallista julkista yksityisyrittämistä, mikä on lainsäädännöllisesti paradoksaalista

Vierailija
14/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollista pitää kunnan omaa henkilökuntaa, ei ole ongelmia tuollaisissa asioissa

Vierailija
15/15 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai varaatko itse aina kunnalta ajan mennäksesi puistoon

ap

Jos puisto on varattu muille, niin en mene sinne. Samalla tavalla lääkärin aika voi olla varattu jollekin muule, joten en mene sinne. Helppoa, jos sen tajuaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi