Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku kuolee esim. onnettomuudessa, niin milla perusteella poliisit tulevat joskus kotiin kertomaan asiasta ja joskus vain soittavat?

Vierailija
14.03.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on sellanen käsitys että soittaminen on huono vaihtoeho, koska sellaisen tiedon saajalla pitäisi olla tiedon saamisen jälkeen jotain tukea, eikä soittamisella sellaista voida varmistaa

Vierailija
2/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit myös pyrkivät varmistamaan, että suruviestin saaja ei jää yksin, vaan saa seuraksi esim. jonkun ystävän, sukulaisen tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa.

Vierailija
4/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä yksinhuoltajaksi jäänyt äiti kertoi miehensä menehtymisesta auto-onnettomuudessa.

Mies oli aikaisemmin autosta soittanut, mutta tämä nainen ei ollut jostain syystä vastannut. Sitten oli soittanut takaisin ja poliisi oli vastannut miehen puhelimeen ja kertonut menehtymisestä. Tämä nainen oli silloin raskaana.

Aika kamalaa :((

Vierailija
5/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suruviesti vietiin yksin asuvan äitini kotiin, minkä jälkeen sitten jouduttiinkin soittamaan äidille ambulanssi. Minä ja isäni saimme tietää puhelimitse muilta, etäisemmiltä sukulaisilta (äiti oli soittanut yhdelle sairaalasta).

Minäkin olin vauvan kanssa kaupungilla kun känny soi. Ei kiva.

Vierailija
6/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli mulla kyllä naapuri yön mukana, yksin lähdin.

Kiitos sinulle myötätunnosta, aikaa jo on mutta hyvältä aina tuntuu kun on tällaisia ihania ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme