Ihan SAIRASTA että serkukset menee naimisiin, saati sit TEKEE LAPSIA!
Kommentit (11)
Mulla on jotain 30 serkkua, joita en ole nähnyt joko koskaan tai kerran lapsena. Jos olisin aikuisena tutustunut ja rakastunut johonkin heistä, niin miten se poikkeaisi siitä, että olisin rakastunut keneen tahansa muuhun ventovieraaseen?
Vähän liian läheistä sukua keskenään, että rupeaisin lapsen tekoon...
Sä ja sun sisko ootte tosi läheisiä, saatte samaan aikaan lapset, toinen tytön, toinen pojan. Vanhana ne menee naimisiin ja saa lapsia. Eikö muka oo sairasta? Minusta on.
Mutta jos eivät ole kovin läheiset serkukset, ei siinä mitään outoa ole. Eikä se sairasta ole missään tapauksessa.
En ikinä voisi kuvitella, että tyttäreni menisi miehen kesselin siskon pojan kanssa naimisiin.
Itse en moiseen pystyisi, mutten menisi kyllä kauhistelemaankaan, onhan se aika tavallista monissa kulttuureissa esim. Intia, arabit, monet afrikan kulttuurit, Aasia....
Se että se ei ole mitenkään tavallista länsimaisissa kulttuureissa, niin ei se mielestäni tee asiasta sen kauheampaa. Jokainen taplaa tyylillään.
kaikkien geeneissä kulkevien sairauksien takia...
heillä on lapsi. Ovat eronneet.
Aatelkaas, hassua, jos mun poika ja siskon tyttö menis naimisiin ja sais lapsia, ois tasan yhteiset mummot, papat ja muut sukulaiset!!!!
En uskaltaisi ottaa riskiä edes pikkuserkun kanssa, kun tietää, että suvussa piilee tällaisia geenejä. Tosin, tunnen myös perheen, jonka molemmat vanhemmat ovat harvinaisen perinnöllisen taudin kantajia, eivätkä mitään sukua keskenään tai edes samalta alueelta lähtöisin. Joskus käy vain huono tuuri.
serkkunsa kans, näin tiesi kertoa seiska-lehti...