Ovistesteistä asiaa, auttakee!
Siis miten mä oon näin urpo noiden kanssa. Elikkäs siis, haluaisin puolittaa noita ovistestejä, mutta kun nuo one-step-liuskat on niin pikkuruisia, että mietityttää, että miten ne voi pätkiä. Apua, mulla on pöllö olo jo nyt, kun vaan kysynkin tällasta...
Toivottavasti joku vastaa:)
Kitteni
Kommentit (6)
Joskus jostain luin, että niitä voi puolittaa, mutta sitten kun katoin sitä pikkusta tikkua niin mietin, että miten tätäki puolittaa. Siks kyselin, että onko joku onnistunu puolittamaan noita one step-liuskoja.
Eipä ole meikäläisellä käynyt moinen mielessä. Ekaa kertaa kuulen. Mut hyvä idea jos vaan onnistuu siis. Eivät ole ihan ilmasia ne testit. Onnistuisko ihan tosi terävillä saksilla tai vaikka mattoveitsellä. En tiedä kyllä luottaisko tulokseen enää ihan niin varmana kun kokonaiseen liuskaan... Voisko siinä puolituksessa jotenkin " likaantua" se testialue?
Kyllä joku oli niillä puolitetuilla liuskoilla saanu ovis-plussia ja myöhemmin saanu myös plussia puolitettuun raskaustestiin:) että kai se toimii, mut vissin tarttee tosiaan olla terävät sakset siihen hommaan. Itse ajattelin kans tuota kustannuspuolta, miksi siis kiinnostaa leikellä. Varsinkin nyt kun pillereiden lopettamisen jälkeen tikuttelen, ties kuinka monta testiä menee.
Täytyy muistaa itsekkin seuraavalla kerralla kun liuskoja ostan =)
Nyt ostin vaihteeks puikkoja testailuun. Toivottavasti emme kumpikaan tarvii niitä useampaan kiertoon. Mulla lähtee toinen tikkukierto tälläkertaa. Viimeks testasin liuskoilla ja alotin varuilta aika aikasessa vaiheessa ja tikuttelin ihan loppuun, eikä ovista niiden mukaan edes ollu. Eli hukkaan meni nekin pennoset. Nyt kumminkin ostin lisää testejä, mut en kyllä aio ostella jos ei noiden mukaan ovista tule. Nyt en kyllä testaakaan läpi kierron =) joten pitäs niiden riittää muutamaks kuukaudeks eteenpäin. Olin eka kerralla vähän liian innokas testailija.
Kiitti vinkistä ja paljon onnea yritykseen!
En oikein vielä tiedä millon aletaan tosissaan yrittämään. Toisaalta, jos nyt sattuu ovisplussa tulemaan, niin luulen, että käytetään se miehen kanssa hyödyksi:D
Onnea sinullekkin yritykseen ja plussatuulia kamalasti ++++++++!
Kitteni
Ei nyt tajua täällä..