Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on elämässäsi suurinta luksusta tällä hetkellä?

Vierailija
14.03.2008 |

Omasta mielestäni mikään maailmassa ei ole ihanampaa kuin oman 2-vuotiaan pehmeät kädet kaulassani. Hän on juuri oppinut puhumaan ja supattaa äidin korvaan helliä ja hassuja asioita suloisella äänellään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jokusen vuoden yksinhuoltajuuden jälkeen - mielettömän ihana mies ja parisuhde, sekä lapsella isähahmo.

Vierailija
2/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen 2- , 4- ja 5-vuotiaiden lasten kotiäiti jonka mies on aika paljon töissä. Missä on minun aikani, minun oma elämäni? No, ehkä sitten joskus kun lapset menevät kouluun...Mutta sitten minäkin menen töihin eikä sielläkään voi varmaan maata sohvalla! Ehkä sitten eläkkeellä ehdin nauttia hiljaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä, minä kotona. Lapset 7 ja 6, ekaluokkalainen ja eskarilainen, joten minulla on " omaa aikaa" 4-5 tuntia päivässä. Silloin teen kaikki kotihommat, ostokset ym., jopa tapailen ystäviäni, jotka ovat vanhempainlomalla. Iltapäivät ovat ihania lasteni kanssa, harrastaen erilaisia asioita ja vain olemalla yhdessä.

En tiedä kyllä, miten ikinä sopeudun työelämään. Sinnekin olisi joskus palattava...

Vierailija
4/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjessa luksustani on vapaus: olen sivutoiminen opettaja ja siinä sivussa on minulla muita virityksiä. Minulla on vapaus valita, mitä teen ja milloin teen.

Luksusta, mistä haaveilen, olisi viikon loma ihan yksin. Että mies veisi lapset kauas pois ja minä saisin nukkua, lukea, ja olla puhumatta kenellekään.

Vierailija
5/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pääsee yksin jonnekin ja jälkikäteen hyvä olo, lapset 3 kk , reilu 2 v ja 3,5 v

Vierailija
6/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aika, lämmin aurinko joka päivä!

Vierailija
7/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se että remonttimme keittiössä lähestyy loppuaan,ja pääsemme remontoimaan yläkertaan lisätilaa. Meillä viisi lasta, iältään 3- 13 vuotiaita, ja tilasta aina pulaa, kaaos tällä hetkellä mutta olosuhteisiin sopeutuu, ja kun remonttimme on valmis noin kuukauden päästä tulee tilaa, ja se on luksusta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
8/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla enemmän lasteni kanssa.

Vierailija
9/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa välillä osa-aik. töissä, mutta tämä on aivan ihanaa. Edessä vielä tällaista n. 2,5 v.

Vierailija
10/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä se ilo tulee nykyään =)

Vierailija
11/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se, kun lapset nukkuvat päiväunet samaan aikaan :)

Vierailija
12/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se, että saan olla lasten kanssa kotona ja voin olla iloisella mielellä, koska päätös on yhteinen. Ihanaa herätä rauhassa ja viettää koko päivä omien lasten kanssa. Halailla ja jutustella. Ovat nyt vielä päiväunille ja olen jo melkein ikävissäni.

Luksusta on myös, kun miehenä äiti tarjoutuu tulemaan meille lasten kanssa olemaan, jotta pääsisimme elokuviin tai viimeksi oli kampaajalla.

Kaikki on elämässä hyvin, se on luksusta. Kun on ollut haasteitakin, tavallinen arki näyttäytyy luksuksena minulle.

Vierailija
13/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusta melkeenpä on koko elämäni nykyään. Luksusta on, että elän yksin ja voin turvallisesti tehdä ihan mitä haluan. Kukaan ei kysele missä olen ollut ja kenen kanssa puhunut eikä muutenkaan epäile mua kaikesta mitä en todellakaan ole tehnyt. Luksusta on saada omistaa kotinsa avain, eikä kukaan muu sinne pääse mesoamaan. Luksusta on saada nukkua vaikka koko päivän, ilman että kukaan sanoo siihen mitään. Luksusta on saada elää ilman jatkuvaa pelkoa, että on tehnyt jotain toisen mielestä väärin - sitä ahdistusta en koskaan enää halua takaisin, kun ne väärät asiatkin aina vaihtelivat. Koskaan ei ollut hyvin asiat tai mitä tein. Nyt on!

Vierailija
14/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jep, olen 2- , 4- ja 5-vuotiaiden lasten kotiäiti jonka mies on aika paljon töissä. Missä on minun aikani, minun oma elämäni? No, ehkä sitten joskus kun lapset menevät kouluun...Mutta sitten minäkin menen töihin eikä sielläkään voi varmaan maata sohvalla! Ehkä sitten eläkkeellä ehdin nauttia hiljaisuudesta.

Mun mies kävi pari viikkoa sitten viikonlopun vietossa vanhemmillaan. Minä nautin olostani; söin suklaata ja pitsaa, pidin television kiinni, luin naistenlehtiä ja nautin hiljaisuudesta. Ainakin minä jaksan ihan uudella tavalla nauttia elämästäni, kun sain olla pari päivää ja yötä itsekseni. Minäkin olen pari kertaa lähtenyt lasten kanssa omien vanhempieni luokse ja mies on saanut levätä. Muutaman viikon päästä lapset lähtevät viikonlopuksi vanhemmilleni hoitoon ja me menemme mieheni kanssa kylpylään.

Vierailija
15/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joskus on varaa ostaa itsellekin jugurttia, eikä vain lapselle.

Vierailija
16/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua on siunattu kahdella ihanalla poikalapsella, joita saan hoitaa nyt kotona muutaman vuoden. Se on LUKSUSTA.

Vierailija
17/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipiirin kaksi syöpätapausta ovat hallinnassa, niin olo on kevyt ja onnellinen. Terveys on uskomatonta luksusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi