Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nytkö se sitten pettää mua..?

Vierailija
14.03.2008 |

Mies on alkanut käydä suihkussa joka aamu kun ennen kävi ehkä 2 kertaa viikossa, ja tänään kun poikkeuksellisesti oltiin yhtäaikaa kotona aamulla, huomasin että laittoi oikein dödöä kainaloon. Muutenkin on ollut epäilyttävän hyväntuulinen siitä huolimatta, että meidän yhteiselo on aivan perseestä ollut jo hyvän aikaa.

Eikös nämä jo aika selviä merkkejä ole, on varmaan löytänyt uuden ihastuksen...? Vielä kun menis vaatekauppaan ja alkais pestä hampaitaan niin viimesetkin epäilykset karisis. Minuu ei kyllä kovasti haittaisi vaikka näin olisi, mutta haluaisin tietää kuitenkin... En kai kuitenkaan voi hyökätä kyselemään että ' kuka se nainen on' vaan sillä perusteella että kaivoi rexonan esiin, enhän? ;) Auttakaapa tulkinnassa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

huomasin että laittoi oikein dödöä kainaloon.

Vierailija
2/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vielä kun menis vaatekauppaan ja alkais pestä hampaitaan niin viimesetkin epäilykset karisis."

Hiihihii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen ei-syrjäytynyt aikuinen peseytyy päivittäin ja pitää itsestään muutenkin huolta?

Jos ei ole provo, niin hemmetti, mitkä luuserit joillekin miehiksi kelpaa.

Vierailija
4/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina varpaillani niinä päivinä kun mies viitsii aamulla ajaa partansa. Soittelen päivän mittaan monta kertaa ja kyselen mitä tekee ja missä oleilee.

Vierailija
5/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä mielessä ei ole provo, mutta kuten sanottu en jaksa kovin vakavasti tätä ottaa. :)

Eikä se ole muuten luuserityyppiäkään, koulutettu ja työssään pärjännyt mies (kelpaisi ehkä jollekin muullekin?), mutta yhdyn arvon vitosen päivittelyyn siitä miten ihmeessä sitä on tähän tilanteeseen päätynytkin! Ei tosin ole ainoa ei-syrjäytynyt mies, joka tinkii puhtaudestaan, oon jopa tältä palstalta usein lukenut että muiltakin löytyy kotoa samanlaisia. Ovat kai jotenki taantuneet siinä murrosiän korvilla ja jääneet sille tielleen...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan