Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30-vuotiaat: Pystyttekö nauramatta katsomaan Bogart Co:n Princessin You Tubelta?

Vierailija
14.03.2008 |

Siis ihan naama peruslukemilla.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyttä maailmaa:)

Vierailija
22/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä muistan 80-luvun vielä ihan hyvin ja tollastahan se oli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

friikkejä pehmoja ja metsäneläimiä sen Prinsessan vuoteessa.

Vierailija
24/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun juotiin kaljaa keikkapaikan takana ringissä maassa istuen ja ne äijät kulki bussiin ja takaisin siitä ohi. Aina nousi 15 keskisormea pystyyn, kun joku niistä meidät ohitti=)

Meinaan jos on ollu toisinpäin, niin ihmettelen suuresti että edes viitsitte mennä vihaamanne bändin keikkapaikalle. Aika noloa teiltä :D

Vierailija
25/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ollut mitään erityisen hassua. On niitä hassumpiakin videoita kyseiseltä aikakaudelta. Ressuhan on tosi coolin näköinen.

Nyt sitten vaan tekee mieli hoilata "Ikävän iskit rintaan...!"

Vierailija
26/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellyt tuota videoo, kun sillä balettitanssijalla on turhan paljon tissiä ja kokoa.

Vierailija
27/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ollut mitään erityisen hassua. On niitä hassumpiakin videoita kyseiseltä aikakaudelta. Ressuhan on tosi coolin näköinen.

Nyt sitten vaan tekee mieli hoilata "Ikävän iskit rintaan...!"

Mutta olispa naisilla vieläkin vaatteet päällä musavideoissa. :(

Vierailija
28/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yli 30v, mutta vain 32, joten mulla ei sillain suuria mielikuvia tuosta ajasta ole. Siltikin tuo video ja koko bändi hymyilyittää.

Vierailija
29/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yli 30v, mutta vain 32, joten mulla ei sillain suuria mielikuvia

Vierailija
30/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä karseita kuteita :D Mä tykkäsin Bogartista lapsena, mutta en oo nähnyt noita videoita. En tiedä, uskallanko kuunnella enempää noita biisejä.

Muuten, onko kukaan kuullut Princess-biisistä tehtyä virolaista coveria? Se on musta aika hyvä:

Vierailija
31/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaimmillaan!!! Ihanaa, upeaa! Tykkäsin siitä silloin, enkä ole lakannut tykkäämästä!

Samaten Boycottin Gotta Rock on upeeeeeee!!!

-73 vuosikerran mamma

Vierailija
32/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä Bogartin video:

Apua!

Vierailija
33/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videosta voi olla montaa mieltä mutta ilman huvittavia mielleyhtymiä kappale on aikansa täyttä timanttia, jota ei musiikkibisneksen sen aikaiset ääliöt osanneet markkinoida. Kyllä Ressu hittejä osasi tehdä.

Vierailija
34/35 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppinut muuvsinsa. :D

Vierailija
35/35 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää samat keskustelut käytiin 10-20 vuotta sitten 70-luvun vaatteista, joille naurettiin estottomasti. Nyt ei kukaan naura enää 70-luvulle, kun sen ajan vaatteista monet on ollut muodissa jo pitkään.

Eipä tässä kauaa mene, kun 80-luvulle ei naureskella enää yhtään, kun sen ajan rytkyt tulee taas muotiin. Te sanotte nyt, ettei ikinä ja niin sanottiin 70-luvun vaatteistakin ja tullaan sanomaan 90-luvun vaatteistakin, joille naureskellaan seuraavaksi. Niin se vaan tämä muodin ja elämän kiertokulku menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi