Yli 30-vuotiaat: Pystyttekö nauramatta katsomaan Bogart Co:n Princessin You Tubelta?
Kommentit (35)
kyllä mä muistan 80-luvun vielä ihan hyvin ja tollastahan se oli :)
friikkejä pehmoja ja metsäneläimiä sen Prinsessan vuoteessa.
Muistan, kun juotiin kaljaa keikkapaikan takana ringissä maassa istuen ja ne äijät kulki bussiin ja takaisin siitä ohi. Aina nousi 15 keskisormea pystyyn, kun joku niistä meidät ohitti=)
Meinaan jos on ollu toisinpäin, niin ihmettelen suuresti että edes viitsitte mennä vihaamanne bändin keikkapaikalle. Aika noloa teiltä :D
Ei tuossa ollut mitään erityisen hassua. On niitä hassumpiakin videoita kyseiseltä aikakaudelta. Ressuhan on tosi coolin näköinen.
Nyt sitten vaan tekee mieli hoilata "Ikävän iskit rintaan...!"
ihmetellyt tuota videoo, kun sillä balettitanssijalla on turhan paljon tissiä ja kokoa.
Ei tuossa ollut mitään erityisen hassua. On niitä hassumpiakin videoita kyseiseltä aikakaudelta. Ressuhan on tosi coolin näköinen.
Nyt sitten vaan tekee mieli hoilata "Ikävän iskit rintaan...!"
Mutta olispa naisilla vieläkin vaatteet päällä musavideoissa. :(
Mä olen yli 30v, mutta vain 32, joten mulla ei sillain suuria mielikuvia tuosta ajasta ole. Siltikin tuo video ja koko bändi hymyilyittää.
Mä olen yli 30v, mutta vain 32, joten mulla ei sillain suuria mielikuvia
Mitä karseita kuteita :D Mä tykkäsin Bogartista lapsena, mutta en oo nähnyt noita videoita. En tiedä, uskallanko kuunnella enempää noita biisejä.
Muuten, onko kukaan kuullut Princess-biisistä tehtyä virolaista coveria? Se on musta aika hyvä:
parhaimmillaan!!! Ihanaa, upeaa! Tykkäsin siitä silloin, enkä ole lakannut tykkäämästä!
Samaten Boycottin Gotta Rock on upeeeeeee!!!
-73 vuosikerran mamma
Videosta voi olla montaa mieltä mutta ilman huvittavia mielleyhtymiä kappale on aikansa täyttä timanttia, jota ei musiikkibisneksen sen aikaiset ääliöt osanneet markkinoida. Kyllä Ressu hittejä osasi tehdä.
Nää samat keskustelut käytiin 10-20 vuotta sitten 70-luvun vaatteista, joille naurettiin estottomasti. Nyt ei kukaan naura enää 70-luvulle, kun sen ajan vaatteista monet on ollut muodissa jo pitkään.
Eipä tässä kauaa mene, kun 80-luvulle ei naureskella enää yhtään, kun sen ajan rytkyt tulee taas muotiin. Te sanotte nyt, ettei ikinä ja niin sanottiin 70-luvun vaatteistakin ja tullaan sanomaan 90-luvun vaatteistakin, joille naureskellaan seuraavaksi. Niin se vaan tämä muodin ja elämän kiertokulku menee.
mennyttä maailmaa:)