Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua. Varattiin niin hieno hotelli, että mä kuolen. En ole ikinä ollut niin ylellisessä paikassa.

Vierailija
14.03.2008 |

Saan varmasti keuhkokuumeen tai hinkuyskän ennen lähtöä, koska olen odottanut niin täysillä. :p

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. sellaanen drama queen? :D

Vierailija
2/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot hotellit on tylsiä, kun niissä pitää olla hienosti ja korrektisti ja siellä ei oikeasti ole mitään tekemistä. Mieluummin joku hieno musikaali, yökerho ja sitten kirppuläjään nukkumaan. Näkee vähän elämää.

Onnea silti sulle, jos tykkäät sellaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mä menen sun puolesta

Vierailija
4/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hienoon hotelliin, mieluiten vielä jonkun muun maksamana:) Työmatkoilla yleensä paremmat mahikset, 4* perustasoa.

Omilla reissuilla viihdyn paremmin 3* pikkuhotelleissa kuten joku toinenkin täällä.

Vierailija
5/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esim niin, että kun menen altaalle, heti ryykää joku kysymättä tuomaan kaikenlaisia herkkuja, joista automaattisesti velotetaan..

Vierailija
6/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut kopealta jäykistelypaikalta ollenkaan. Pieni, romanttinen ja rustiikkinen. Antiikkia, kivilattioita, joilla aidot matot. Olen romantikko. Näkymät olivat henkeäsalpaavat, siitä kai se luksus. Ja aamiaisbuffetissa toivottavasti hyvä juusto- ja croissantvalikoima... (Vaikka oikeasti syön aamuisin kuin hiiri, mutta ihana KATSELLA.) Ap

Vierailija
7/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tahtoisin erään seikan tuoda ilmi, jos ihmiset ei sitä ole tulleet ajatelleeksi. Kannattaa suosia pieniä hotelleja ympäri maailman. Mieluiten perheen pitämiä, missään tapauksessa ei ketju-hotelleja. (Pätee ravintoloihinkin usein)

Tällä tavoin toimien jää se raha sinne kohdemaahan. Menee paikallisille sekä suoraan että välikäsien kautta eteenpäin.

Suurissa hotelleissa ja ketjuissa rahat käärii ulkomaiset yrittäjät. Maahan jää tuskin mitään. Hyvä huomio nämä Khao Lakin uudet hotellit.

Hauskoja reissuja, mutta käyttäkää niitä aivojanne kun kohteita valitsette, voitte valinnoillanne vaikuttaa monen ihmisen elämään :)

Vierailija
8/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu monessa 5 tähden hotellissa jotka ovat olleet kuitenkin lasten kanssa ihan sopivia, eikä ole " vinoon" katsottu, vaikka lapset heiluneet uima-altaalla. Jotkut ovat sitten muodollisempia, mutta jos ihan aikuisporukassa lähtee niin mitäs siitä. En mä enää muunlaisissa suostuisi matkustelemaankaan :).

9/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Olisi rahaa ja

b) Osaisi käyttäytyä siellä oikein.

Vierailija
10/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko henkilökunta siivoojia myöten katsoivat pitkin nenänvartta. Pahin lomamuisto ikinä!

En osannut käyttäytyä, saatikaan sitten pukeutua :( Ei tällaisen taviksen pitäisi ikinä hypätä liian isoihin saappaisiin!

(Voitimme hotelliyöpymisen eräässä nettikilpailussa ja lunastimme sen oman lomamme päätteeksi. Motellit olivat 1000 kertaa parempia meille)

:D

Vierailija
11/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen huippukokin ravintola, ei tosin mikään patsastelupaikka. Osoite löytyy netistä ja varaus kannattaa tehdä hyvissä ajoin. Jouni Törmänen siis omistajan /kokin nimi.

Vierailija
12/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kesällä menossa etelään tavoistamme poiketen neljän tähden hotelliin. Ei se varmaan nyt ihan huippuluxushotelli ole, mutta paremmanpuoleinen. Yleensä ollaan aiemmin oltu ihan halvoissa pienissä perhehotelleissa. Nyt ei tänä vuonna ollut halvempia hotelleja jäljellä siellä mihin ollaan menossa. Saa nähdä millaista on. Toivottavasti ei ole kauhean nirppanokkaista menoa.

Vierailija
13/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka matkustan paljon, tippikulttuuri on vähän vierasta ja se pönötys sietämätöntä.

Hassuja matkakokemuksia oli kun opiskelijana ja reppumatkalaisena vähän vahingossa eksyimme viiden tähden hotelliin. Hotellin pesula pesi mun rikkinäiset pikkarit ja pakkas ne hienoon silkkipaperiin ja viikkas todella nättiin pahvilaatikkoon. Onko noloa? Varmaan siivoojillakin oli varaa ostaa ehjempiä ja nätimpiä alkkareita siinä hotellissa.

Vierailija
14/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä hotellit ovat todella luksusta.

Vierailija
15/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja matkakokemuksia oli kun opiskelijana ja reppumatkalaisena vähän vahingossa eksyimme viiden tähden hotelliin. Hotellin pesula pesi mun rikkinäiset pikkarit ja pakkas ne hienoon silkkipaperiin ja viikkas todella nättiin pahvilaatikkoon. Onko noloa? Varmaan siivoojillakin oli varaa ostaa ehjempiä ja nätimpiä alkkareita siinä hotellissa.

[/quote]

Vierailija
16/16 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tosiaan tunsi itsensä pieneksi kakkakikkareeksi. En osannut syödä niitä ruokia, en ymmärtänyt antaa tippiä huonepalvelulle. Musta mies tuijotti minua jäätävästi. :-/

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi