ONKO ENÄÄ MITÄÄN TOIVEITA
SAADA LÖYSÄÄ VATSAA LITISTYMÄÄN JA KIINTEYTYMÄÄN? OLEN 40-VUOTIAS JA KAKSI LASTA SYNNYTTÄNYT (NUORINKIN JO KOHTA 7-VUOTIAS). KÄYN AHKERASTI ERI TYYPPISISSÄ JUMPISSA JA YRITÄN AINA, KUN MUISTAN VETÄÄ NAPAA SISÄÄNPÄIN, MUTTA VATSA SE VAAN ROIKKUU LÖYSÄNÄ. ONKO KIRURGIN VEITSI AINUT MAHDOLLISUUS SAADA VATSA NÄYTTÄMÄÄN SIEDETTÄVÄLTÄ, ETTÄ VOISI HARKITA BIKINEITÄ JOSKUS VIELÄ KÄYTTÄVÄNSÄ?
Kommentit (9)
miksi yli 40-vuotiaan olisi käytettävä bikineitä?
.. kun se ois vaan joskus kivaa ;-D. Ei se elämä kuule lopu siihen neljäänkymppiin...
Olen ihan kuin ap, sama ikä, lapsiluku, liikuntatottumukset ja vatsan muoto. Siis sama pulma, johon en ole löytänyt mitään keinoa. En jaksa enää piitata roikkuvasta mahanahkasta, liikun nykyisin sen takia, kun se tuntuu hyvältä.
Vierailija:
miksi yli 40-vuotiaan olisi käytettävä bikineitä?
kun kukaan ei vaivaudu vastaamaan...
kun asiallisesti yrittää täällä kysyä jotain, niin vittuilua vaan saa vastaan.
että otat sen caps lockin pois päältä (iso nappi siellä vasemmalla näppäimistössä) niin kyllä se siitä.
Kysyjän kannattaa miettiä miten kirjoittaa. Huudettu pötkö hankala edes lukea...kyllä se tuppaa tulemaan takaisin samaan tyyliin.
tai sit se tajus, ettei ole toiveita.
Aina täällä takerrutaan johonkin pikkuseikkoihin. Minua " huutaminen" ei häiritse :)
Teetkö vatsalihasliikkeitä minkä verran? Tai käytkö kuntosalilla?
Itse olen myös kahden lapsen äiti ja olen huomannut kiinteytyneeni, olen käynyt kohta puoli vuotta salilla 3 krt viikossa. Eihän se maha millään täysin palaudu (minulla ainakaan) mutta kyllä huomaa kuitenkin tuloksia, on kiinteämpi.