Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhekulma Puhuri Tampereella - valvotut tapaamiset

Vierailija
14.03.2008 |

kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä ihan erimieltä minulla on ollut todella mukavia henkilöitä valvomassa tyttäreni tapaamisia,aivan ihania ihmisiä  kahvien ja tarjoilujen parissa

Vierailija
2/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella huonoja kokemuksia - henkilökunta puolueellista ja ammattitaidotonta. Kaikki tyritään ja mitään sääntöjä ei ole. Lasta kohtaan tehdään väärinkäytöksiä tapaamistilanteissa. Henkilökunta on manipuloitavissa ja täysin ammattitaidotonta. Mikä avuksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli puolueellista, todella, siis vedettiin mieheen päin, lirkuteltiin ja päästettiin mies liki, vaikka lapsikin huusi hysteerisenä pelosta. Mies oli (ja on tietty vieläkin) narsisti ja osasi vedellä tätejä naruista ja ämmät oli kun vahaa vaan. Minä puhuin asiasta vastaavalle (siis esimiehelle) ja korjasivat asian meidän osalta.

Periaatteena näyttää olevan:

" Tapaamispaikka

Tapaamispaikkatoiminta mahdollistaa lapsen ja hänestä erossa asuvan vanhemman tapaamisen turvallisessa, tuetussa ja valvotussa ympäristössä. Toiminnan tavoitteena on tukea lapsen ja etävanhemman suhdetta."

Nähtävästi lähestyvät asiaa sitten etävanhemman etujen mukaisesti. Ota asiat puheeksi.

Vierailija
4/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mitä vaan jos saisin yhteyden sinuun, voit mailata mulle vaikka anonyymisti osoitteeseen tuutteli (at) hotmail . com.

Tarvitsen apuasi kipeästi, ja jutteluapua!

Vierailija
5/5 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up