Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi perse miten paska päivä mulla on tänään ollut!!!!! :(

Vierailija
13.03.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa meille?

Ei oo mullakaan hääppöinen ollut:(

Vierailija
2/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sinulle parempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ja tervetuloa kerhoon.

Mulla isompi lapsi vetänyt niin monet pultit tänään ja rissaa joka asiasta. Antaa näsäviisaita kommenttejaan, vinkuu ja märisee kun kaveri ottaa juuri sen lelun jonka hän olisi halunnut ottaa. Ei vaan jaksa tänään!

Nyt olen lähdössä YKSIN kauppareissulle ja samalla menen kahvilaan istumaan joksikin aikaa. Ostan isoimman suklaaleivoksen minkä tiskistä saa ja IIISOOOON kupin kaakaota.

Vierailija
4/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kysymykseen täällä on vastaus että mene töihin.....juu....monella on vastasyntynyt vauva kotona tms ni ei mahdollista

Vierailija
5/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mun päivä on varmasti paskempi ku teidän, enkä mitenkään kyllä väheksy kenenkään omia paineita ja juttuja, mutta mä oon ollut tänään Hovioikeudessa yli 5 tuntia puimassa 3 vuotta vanhaa juttua, jossa meitä eräs rakennusurakoitsija huijas.. Niin pitkä tarina, niin pitkä. Ja aatelkaa 3 vuotta sellasta helvettiä.. Mä oon nyt niin loppu. Ei ole voinut edes itkeä ettei muut hätäänny. Mut nyt tuli itku kun olitte niin myötätuntosia.

Vierailija
6/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et on tullut töitä tehtyä.. Jonniin verran..

Vierailija
7/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ilmoittaa että ottaa eron.

Vierailija
8/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusala on niin harmaata aluetta, että nousee kylmätväreet niskaan. Olen paria tällaista huijausjuttua joutunut seuraamaan läheltä, joten sympatiat ovat todellakin sinun puolellasi.

Vierailija
9/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi, että toinen on tehnyt meitä korkeamman tarjouksen. Ostettiin toinen asunto ja nyt ne sanoo, että ei toista tarjousta ollutkaan. Ja pyytää meiltä 1500 euron maksua, koska oltiin jätetty tarjous, jota ei lunastettu.

Mitä me voidaan tehdä? Välittäjä myös pyysi meitä korottamaan tarjousta jos halutaan asunto. Ei korotettu, joten sen toisen olisi pitänyt se asunto " voittaa" .

Vierailija
10/10 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi