Puolueetonta mielipidettä kaipaan! Jatkanko ensi syksynä äikänopeksi opiskelua vai valtsikassa viestinnän opintoja?
Kommentit (10)
jos vaikka tykkäät, niin elanto on varma lomat pitkät
Osa saa erittäin hyvääkin palkkaa.
suomen kieltä ja viestintää, myöhemmin open pedagogiset.
(En siis lukenu " tarpeeksi" kirjallisuutta)
Olen ollu opena ja monenlaisissa viestintäalan töissä.
Kaikissa töissä on ollut puolensa.
Mieti, mitä itse haluat ja pidä mielessä, ettei sen päätöksen tarvitse olla lopullinen eli voit myöhemmin laajentaa tutkintoasi.
raskasta ja uuvuttavaa. Kouluvuoden aikana ei ole aikaa perheelle. Illat menevät aineita korjatessa. Älä rupea opeksi. Sitäpaitsi muista hommista on helpompi päästä opettajaksi kuin toisin päin. Ja luepa tätä palstaa Haluatko todella kuulua halveksituimpaan ammattiryhmään huonolla palkalla ja kohdata näitä av-mammoja (tosin heitä ei lukiolaisten vanhemmissa näy).
Jos ilman mitään pohjatietoja pitäisi sanoa toinen, niin sanoisin, että valitse viestintä.
Mulla viestinnän opinnot takana, mutta välillä kaipaisin jotain konkreettisempaa ja sellasta, että olis varmempi toimeentulo, virka kenties koulussa. Vaikea neuvoa, kun ei tunne sinuakaan. Tsemppiä pohdintoihin.
elämässä opiskella lisää, jos open työ ei tunnukaan omalta.
Vai koskeeko liikakoulutus vain ammattikorkeakoulutasoista tai sitä alempaa koulutusta? Viestinnän ja vaikkapa liiketalouden opinnot tuntuisivat toki fiksulta, jos tuntee vetoa sellaiseen.