heh, enpä ois uskonu et huiputus menee läpi--
tai.. no jotenki tiesin et vois onnistua, miksei.. ;)
tilanne tää: ostettiin omakotitalo miehen katos, huijattii et erottii (avoliitto), minä mukamas muutin kerrostaloyksiöön (nyt vuokralla,kohta ostan sen) saadaan kaikki tuet, joilla maksetaan myös tää yksiö meille :) :) kutkuttaa oikeasti :) :) tuntuu niin hyvältä!
ollu oikeasti tiukkaa ja nyt näyttäs helpottavan :D
Kommentit (34)
Omakotitalo miehen katos? Mutta onnea sulle jos sossun tuilla saat omistusasunnon...
siis kelalta ja sossusta saadaan tukia. (itse kun opiskelen tällä hetkellä niin tulot mitkään älyttömät)
ei tietty nyt niin paljon saada et pystyy noi molemmat maksaa mutta todella hyvin maksaa sen yksiön kulut! yksiö laitetaan sit vuokralle /myyntiin jossai vaiheessa.. ja itte muutan " kirjoille" porukoille vaikken siellä asu.
ap
opiskelen siis työkkärin koulutuksessa.
vaikka taidat itsekin tietää, että toimit väärin ja sen kanssa ei ole kiva elää(jos siis on minkäänlaista omatuntoa), vaikka etpä olisi tällaista aloitusta tehnyt, jos asia ei jotenkin nakertaisi=)
ihan rauhassa luulkaa provoksi, luulisin varmaan itekki :)
mut tilanne nyt on vaa tää!
mutta. enpä ole ainoa joka tätä tekee. ja pakkoha sitä rahaa on saatava että pystyy elämään.
Mutta sinä ap oot niin saatanan tyhmä että vielä rehvastelet sillä.. Mä olisin ainaki ihan vitun nolo ja en puhuis kenellekkään..
Kun väärinkäyttö on suunnitelmallista ja tahallista sekä tähtää oman edun saavuttamiseen, on kyseessä jo rikos. Ansaitsee ilmiantamisen, koska minä en ainakaan halua rahoittaa kenenkään talokauppoja.
kaikki rikokset olisivat hyväksyttyjä. Rahaa saa, tekemällä töitä ja siinä sivussa puhtaan omantunnon.
tuon vituttaa sossunhuijarit-aloituksen. Ja turha mussuttaa että et kirjoittanut, se on päivänselvää.
Taidat olla melkoinen menestyjä, sietääkin kehuskella!
Sä varastat mieltä kaikilta joten odotatko kenties sympatiaa täältä?
Vierailija:
mutta. enpä ole ainoa joka tätä tekee. ja pakkoha sitä rahaa on saatava että pystyy elämään.
Saatte sen yksiön vuokrat tukina, mutta ette kuitenkaan asu siinä? Ja sä saat jonkin verran toimeentulotukea ja lapsilisän korotuksen, mutta ei kai monta satasta kuitenkaan. Sen sijaan menetät kaikki oikeudet teidän taloon ja siellä oleviin tavaroihin, joka on siis yksinomaan miehen nimissä mutta jonka hyväksi kai kuitenkin teet koko ajan jotain (jos ei muuta niin siivousta...).
No, ehkä ne sataset on teille tarpeeseen, jos olette hölmöyksissänne ostaneet talon, johon ei oikeasti olekaan varaa. väärin teette silti.
ja kehitti nyt välikaudeksi tämän tarinan
aika paljon pitäis että itse alkaisin moiseen. Onneksi ei olla mitään luusereita, joten ei tarvi.
Mistä saa niin paljon tukia, että sillä maksaa yhden omakotitalon ja yhden yksiön?
Vierailija: