Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin onnellinen! Meille tulee huomen aamulla siistijä, joka siivoaa koko talon, saunat, vessat, lattiat, ovet yms.

Vierailija
13.03.2008 |

sillä aikaa kun mä olen töissä. Tänään vaihdan vielä vuodevaatteet ja pyyhkeet. Oi miten ihana mennä huomenna töistä kotiin.

En ymmärrä miksemme ole tätä aiemmin tehneet. Inhoan sotkua ja epäjärjestystä, mutta olen armottoman väsynyt hoitamaan itse siivousta raskaan työviikon jälkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti teille tulee hyvä siivooja, ja jälki on toiveidesi mukaista.

Itse olin aina siivoojan käynnin jälkeen lähinnä vihainen siitä, että maksan puolihuolimattomasti tehdystä siivouksesta.

Nykyän siivoan taas itse, ja olen siivouspäivien jälkeen tyytyväinen. :)

Vierailija
2/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sitä pitää silti itsekin siivota, mutta on ihanaa kuitenkin, kun tietää, että vaikka itse ei jaksa sieltä sängyn alta aina imuroida, tai vessaa pestä, niin kahden viikon välein kaikki nurkatkin tulee pestyä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 120 neliöinen koti ja haaveilen samasta mutta oon ajatellut että tulis aivan liian kalliiksi..?

Vierailija
4/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kokeilin ainakin 6 siivoojaa, kunnes löysin nykyisen, joka on aivan loistava. 3

Vierailija
5/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paperihommat hoitaa hän, enkä mä joudu edes niitä miettimään = )

Vierailija
6/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hoidan itse tänään illalla kaikki irtotavarat ja vaatepinot pois, joten siivous käy jouhevammin

Vierailija
7/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mieluummin palkkaisin vanhan kunnon " siivoojan" , jotta tulisi varmasti puhdasta jälkeä, eikä vaan vähän " siistittäisi" . :-D

Vierailija
8/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy myös 2 siistijää kerran kuussa. Ja on niin ihanaa, kun siivoovat kaiken meidän poissaollessa. Hinta ihan mitätön siitä ihanuudesta. Aikaisemmin siivosin yksin, mutta alkoi niin käydä psyyken päälle pienten lasten työssäkäyvänä äitinä siivota iso (290m2) talo, että onneksemme löysimme nämä tädit. En enää luopuisi siivouksesta, kannattaa kokeilla !