Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin selvisi mikä minussa on vikana!!!! Hurraa

13.03.2008 |

Anteeksi kun tänne tunkeudun kun en lapsettomuuspuolelle kuulu vaan tuonne sekundaarisiin. Ajattelin tulla vain kertomaan tarinalleni päätöksen kun täällä sitä olen aiemminkin pohtinut.

Meillä alettiin esikoista yrittämään 5vuotta sitten ja tässä ajassa ollaankin saatu 2 lasta.

Mutta kokoajan minua on myös vaivanneet pitkät ja runsaat kuukautiset sekä paripäivää menkkojen jälkeen alkava tuhruvuoto. Joka kestää seuraavien menkkojen alkuun asti. Vuodan siis käytännössä kokoajan.

Tähän asti vain tarjottu terolutteja ja kun ne eivät auta niin todettu että eipä me tälle voida mitään eikä ole ikinä selvitetty mistä johtuu.

Nyt kävin Jyväskylässä Anna Kivijärven vastaanotolla. Ja asia selvisi.

Osittain nuo tuhrut johtuvat siitä etten ovuloi kunnolla, tai jos ovuloin niin vain silloin tällöin.

Mutta pääasiallinen syy on että kohtunu on lievästi sydämenmuotoinen minkä takia minulla on normaalia huomattavasti paksumpi limakalvo. Ja vaikka menkat ovat pitkät ja runsaat niin kaikki vuoto ei kerkiä tulla ulos vaan se tuhruttelee niitä ylimääräisiä sitten ulos vielä pitkin kiertoa.

On kyllä helpottunut olo kun vihdoinkin asia selvisi ja sai tietää mistä tämä vaiva johtuu.

Hoitona siihen olisi oikeastaan e-pillerit. Mutta kolmatta kuumeillaan joten se ei käy.

Joten nyt sain 4kk clomit+terot ja nyt vain voi toivoa parasta. Jos sitten ei tärppää niin kuulema edessä on pistoshoitoja. Mutta sen näkee sitten.

Jos joku muistaa kun tästä olen täällä puhunut ja miettinut mikä minulla voisi olla. Nyt asia selvisi ja onkin helpottunut olo.

Kovasti plussatuulia palstalaislle ja toivotaan että ne jotka eivät vielä tiedä mikä on vialla niin saavat pian tiedon. Kärsivällisyyttä se välillä vaatii mutta helpottavaa on sitten kun saa tietää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kiitos hänen, rv 19+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi