Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmien poikamies eilen. OV

Vierailija
13.03.2008 |

Järrky se Evelin. Todella yksinkertaisen, juntin, lapsellisen, tyrkyn ja kateellisen oloinen. Onneksi putosi. On kuitenkin aika selvää, kuka voittaa. Bettina on todella vahvoilla.

Sinänsä hieno juttu, että ohjelma tosiaan tuotti jonkun parin. Yleensä ne ei ikinä johda mihinkään, kun ihmiset on lähteneet mukaan vaan pelkän julkisuuden vuoksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ainakakaan ääneen toitotetulla) mihinkään pääse.

Vierailija
2/11 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiks hän ollut 18vee joten vielä aika nuori :D

Mä veikkaan, et Antti valitsee Anan...

Ens jaksossa Suomen perheet.. jee :) Tykkään niistä jaksoissa kun tutustutaan perheisiin.. :)

En tiedä onko vika aina mun asenteessa että suomiversiot ovat ihan persiistä oli sitten Miljonääri-Jussit/Joet tai mitkä tahansa vai onko ne oikeesti... ainakin tehdään pienemmällä budjetilla.. mutta eihän se voi siitä kiinni olla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja plussaa että näyttää tunteensa. Kyllä kaikki muutkin oli yhtä kateellisia, ainakin nettisivujen videoissa päästelee ihan samanlaisia juttuja.

Evestä vaan piti tehdä pahis sarjaan.

Vierailija
4/11 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suhteessa, siellä meinaa olis mahis kihloitaki ilmoittaa niinku kaikki varmaan tietää..

Vierailija
5/11 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ajaa sitä naista..itse niin kateellinen ja täynnä vihaa. kumma kun se Antti ei näe sitä!

Vierailija
6/11 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bettinasta ja Antista leivotaan niin kovin paria, sen sijaan esim. Anaa ei ole näytetty paljon ollenkaan ja hän on esitetty harkitsevana ja etäisenäkin ja näien kahden välistä suhdetta ei paljoakaan. Eihän käsikirjoitus voi edetä suoraviivaisesti siten että jo alussa voittaja olisi tiedossa - sehän olisi tosi tylsää ja ennakoitavaa. Eiköhän Ana tai Meri vielä nouse sieltä ett äsaadaan ohjelmaan vähän jännitystä ja draamaa.

Vierailija
7/11 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siten leikkauksella siihen on muodostettu tarina. Jokaiselle tytölle on rakennettu oma roolinsa ja filmimateriaalista on valikoitu sitä tukevat kohdat. Siten jokaiseen tyttöön on saatu liitettyä haluttuja mielikuvia ja siten heistä on rakennettu tietyt, yksinkertaistetut ja tunnistettavat roolihahmot.

Vierailija
8/11 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettei olekaan niin nolo kuin pelkäsin. Kolmikko on joka tapauksessa hyvä, onneksi Evelin tippui. Tylsää silti, että hänestä tehtiin ohjelmassa bitch (vaikka sitä kyllä vähän onkin)....

Vierailija
9/11 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kai sitä ohjelmaa katsonkin.

Suosikkini on Meri, mieheni suosikki on Ana. Ja Bettina nyt kovasti näyttää vievän voittoa... toistaiseksi...

Vierailija
10/11 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän luulen, että rakkaus vielä Merin ja Antin välille roihahtaa...Muut on liian tyrkkyjä. Merissä on jotainaitoa, vilpitöntä ja liikuttavaakin. Ei ole paatunut miesten nielijä.

Vierailija
11/11 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta Anakin vois kyllä voittaa =)