Kummat ostaisin: Emmaljungan vai Brion kaksostenrattaat?
Vaihtoehdot ovat Brion double way tai Emmaljungan Twin city cross miksei ceroxitkin.
Emmaljungia pääsen testaamaan paikallisessa lastentarvikeliikkeessä, mutta Brioa ei täällä myydä. Netin kautta saisi 459¿ hintaan Briot, mutta kun en pääse testaamaan niin en tiedä kummat oisi paremmat.
Kokemuksia kummistakin rattaista haluaisin tietää. Rattaat tulisivat 2v ja vastasyntyneen käyttöön ja välillä niissä kulkisi myös 4v esikoinen. Saako tupliin laitettua seisontalautaa? Asumme maalla vilkkaasti liikennöidyn tien varressa ja välillä pitäisi kaikkien kolmen olla kyytisillä. Esikoinen tottakai ajelee pyörällä kesällä, mutta näin keväällä ja syksymmällä asia on taas ihan eri.
Käytettyinäkin olen rattaita katsellut, mutta valinnanvaraa ei suuresti näillä kulmilla ole.
Kommentit (4)
Mun mielestä emmaljungassa taas on kuomu alempana. Brion douple wavesta ei kylläkään juuri kokemusta, muttaBrion muissa malleissa ainakin nimenomaan kuomu on ollut ylempänä kuin Emmaljungassa, siksi se olisi sisaruksille parempi. Toivottavasti saat vastauksia lisää.
niissä mahtuu kulkemaan (siis rattaissa) myös nelivuotiaamme (110 cm pitkä). Toinen pojuistamme on 2 v. Ainoa haitta rattaissa on ollut se, että ovat painavat, mutta muuta huonoa niissä ei sitten olekaan. Ostettiin pari kertaa käytettynä miehen sisarelta ja olivat kuin uudet, kun tuo nuorimmainen oli muutaman kuukauden ikäinen. Kantokassia ei ollut, vauva oli talvivauva ja pysyi hyvin kyydissä, kun peittoa ja vaatetta oli niin paljon. Nyt uusi vauva tulossa kesäkuussa ja hänelle on hankittu kantokassi (pehmeä).
Suosittelen näitä rattaita, mutta kokemusta minulla ei ole noista Brioista. Rauman lähellä liike nimeltä Pikku-Taapero myy erän Brion Double Waveja hintaan 469 ¿, minusta olivat edulliset. Taisi olla viime viikolla lehdessä täällä päin tuo mainos.
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=894&vali…
Saisi ainakin laitettua niin, että vauva on itseensä päin ja isompi saisi sitten katsella eteenpäin maisemia.. Ainakin yksösen liikkeessä vaikuttivat näppäriltä..
Muuten olisin ostanut ne silloin kun markkinoille tulivat. Ehkä kaksosille ne voivat olla hyväkin ostos, mutta jos kyseessä eri ikäiset sisarukset, ei kannata ostaa.