Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperoiden vanhemmat: Millaiseen käyttöön Reima Casual on hyvä?

13.03.2008 |

Kysyn täältäkin, kun tuolla vaatepuolella ei ole tullut vastauksia (olen malttamaton :)).

Olin haeskellut Reimatecin välikausihaalaria tytölle, mutta kovasti on ollut vaikeuksia matkassa, kun mallit eivät tahdo sopia tytön vartalolle. Päädyin lopulta ostamaan Reimatec henkselihousut ja siihen takin, mutta kotona huomasin ostaneeni Reiman Casual-takin (Verner).

Onko nuo Casualit oikeasti käyttökelpoisia vajaa 2v:llä vai pitäisikö käydä vaihtamassa se Reimatecin takkiin? Ostin tytölle tänä talvena Reimatecin toppatakin, ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen tällaisena loskatalvena, pitää tosin hyvin vaikka tyttö välillä sananmukaisesti makaa vesilätäkössä. Onkohan Casualista siis mihinkään?

-Osse ja tyttö 1v4kk

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä ostin vahingossa myös Reima Casual talvihaalarin syksyllä esikoiselle, joka nyt 1v5kk. Haalari oli mitä mainioin pakkaskelillä, mutta sitten jouduin ostamaan loskakeleihin oman, vedenpitävän Jonathanin haalarin.

Casual-haalari pitää jonkin verran vettä, mutta kastuu kyllä täysin vesi-räntäsateessa.

Kannattaisi ehkä käydä vaihtamassa takki reimateciin tai sitten JesperJuniorsin myimään Jonathaniin - on huomattavasti halvempi kuin Reimatec, ja varmasti yhtä hyvä, uskon ainakin.

Vierailija
2/2 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kokemuksesta. Näin vähän ajattelinkin. Tuolla vaatepuolella sain vastauksia, että pitää vettä, jos ei sada tai istu lätäkössä. Onneksi nuo housut on Reimateciä, ja takin päälle voi sadesäällä laittaa sadetakin. Vaihtaisin mielelläni johonkin edullisempaan, mutta liike josta ostin ei suostu antamaan rahaa takaisin, eikä heillä ole esim. Jonathania myynnissä. Remua saattaisi olla, mutta en taida jaksaa enää lähteä vaihtamaan. Jonathanilta meillä on talvihousut olleet, ja ne ovat ihan hyvät, vesi ei pääse läpi vaikka kuralätäkössä istuu, mutta kangas kyllä imee kosteutta ihan eri tavalla kuin Reimatec, vaikkei siis päästäkään läpi.

Mutta kiva kuulla, että kuivalla kelillä nuo casualit toimivat. Saa nähdä, tuleeko niitä kuivia päiviä ensi syksynä... jotenkin tän talven jälkeen tuntuu, et aina vaan pitäisi olla vedenpitävää päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla