Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäviä etsimässä!

12.03.2008 |

27 -vuotias kahden pienen lapsen äiti etsii ystäviä Turun seudulta. Olen muuttanut Turun seudulle kaksi vuotta sitten ja lähes kaikki ystäväni asuvat eri puolella Suomea, joten aika usein tunnen itseni yksinäiseksi. Toivon tämän viestin avulla tutustuvani uusiin ihmisiin ja kenties löytäväni ihania ystäviä!

Mikäli haluat kirjoitella, niin osoite on:

hhhp@wippies.fi

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kohta 33v täyttävä yhden 8v pojan äiti,ja lokakuussa (jos Luoja suo) syntyy toinen tenava.

Oon muuttanut viimeisten vuosien aikana suht usein opiskelujen ja työn takia. Suurin osa kavereita minullakin ympäri Suomea, ja yhteydenpito saati näkeminen on tosi satunnaista. Nyt ollaan vuoden alusta asetuttu uusperheemme kanssa Raisioon ja tänne jäädään. Kaveripiiriä miehen puolelta on,muttei niitä ns omia kavereita joiden kanssa jutella ihan omia juttuja.

Eli jos tällainen ystävä kelpaa niin laita meiliä: Hummer75@gmail.com

Vierailija
2/2 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih... miekin liityn jonon jatkoksi!!! Aamuhalla, onko sinulla kenties joulukuussa/tammikuussa syntynyt pienokainen? miten muistaisin tuon nimimerkin tuolta odotus puolelta?? voin olla kyllä väärässä...

Mutta, siis asutaan myös Turussa ja olen myöskin aika yksinäinen. tytön kanssa päivisin kahdestaan kun mies töissä... Kavereita ei siis ole todellakaan liikaa täällä. Ilomielin siis tutustuisin teihin ja Määittelle laittelinkin jo s-postia hotmailin osoitteeseen!!!

Tässä vielä minun osoite, niin laittakaa postia tulemaan

repo.kettu@hotmail.com

Hemi ja Kasmira 210108

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän