Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen päivystyksessä nuori nainen...

Vierailija
12.03.2008 |

istui lähelläni, joten en voinut olla kuulematta jatkuvaa kiroilua puhelimessa ja koko ajan naputtamista. Vaikutti ihan työttömältä resuisissa vaatteisaan, mutta olin väärässä nainen oli työkkärin harjoittelija ja oli tullut nuhan takia päivystyksen (*reps*). Toiveissa tuntui olevan parin viikon saikku. Mietti puhelimessa " pitäiskö vittu valittaa vähän selkäkipua" . No kohta paikalle tuli naisen isä. Samanlainen resupekka ja huomasi kyllä mistä nainen oli kielenkäyttönsä perinyt. veetä ja peetä oli joka toinen sana.

Kyllä sitä joskus huomaan, nämä vähempiosaiset ihan vaan käytöksen ja ulkoisen olemuksen perusteella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan silti käyttäytyä.

Vierailija
2/3 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kulunut veryttelypuku päällä, tukka likaisena, nenä ja silmät punaisena, herpes huulessa. Eihän me mitään ökyrikkaita olla, mutta on minulla ja miehelläni vakituiset työpaikat ja velattomat talo, kaksi autoa sekä kesämökki.

Tosin en kiroillut enkä muutenkaan raivonnut kuin sisäisesti, en jaksanut, kunnon työntekijänä sain keuhkokuumeen lomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö haisi pinttyneelle tupakalle ja oli toisella tavalla resuisen näköinen ja toi puhe oli kyllä kaiken huippu!

Vierailija:

Vanha kulunut veryttelypuku päällä, tukka likaisena, nenä ja silmät punaisena, herpes huulessa. Eihän me mitään ökyrikkaita olla, mutta on minulla ja miehelläni vakituiset työpaikat ja velattomat talo, kaksi autoa sekä kesämökki.

Tosin en kiroillut enkä muutenkaan raivonnut kuin sisäisesti, en jaksanut, kunnon työntekijänä sain keuhkokuumeen lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi