Apua kirpputori hinnoitteluun!
Olen viemässä ekaa kertaa tavaraa itsepalvelukirppikselle myyntiin ja hinnoittelu tuottaa ongelmia. Olen käynyt usein paikallisilla kirppareilla ja tuntuu että hintataso heittelee aika paljon... Kysymys kuuluukin, että mitä vaatteista kannattaa pyytää? Ihan lahjoituksena en niitä tahdo antaa, mutta kuitenkin tahdon laittaa kohtuulliset hinnat niin etteivät tavarat jää käsiin.
Antakaa esimerkkihintoja eri tuotteille (bodyja, potkareita, mekkoja, hameita, trikoo-paitoja, college-asuja jne. ), mitä olette itse pyytäneet tai paljonko olette valmiita maksamaan (kaikki vaatteet 1-2 tytöllä käytössä olleita, siistejä mutta eivät kuitenkaan uuden veroisia, kokoina 60/62, 74/80 ja 80/86)
Kommentit (3)
bodyt ja potkarit 0,5¿ - 1¿
housut 1¿ - 7¿
paidat 2¿ - 5¿
mekot 3¿ - 9¿
Äitiyspakkauksen vaatteista ei kannata kauheasti pyytää, koska niitä kaikki saavat ilmaiseksikin. Jotkut pyytävät ihan perus hennesin kamoista noin 50% kaupan hinnoista, mutta en usko että kukaan maksaa niistä niin paljon.
Helsingissä on ehkä 50% halvempaa kuin Turussa ja Tampereella
Itse maksan hyväkuntoisista suunnilleen:
body ja potkarit 0,50-3e kunnosta ja merkistä riippuen
vauvojen neulepaita tms 1-5e kunnosta ja merkistä riippuen
Kovin nukkaisia vaatteita en osta, vaikka hinta olisi 0,10e
Jos kama on lindexistä tai Hennesiltä niin on nuo 0,50-1 hinnat, jos taas Sucre D' orge niin maksan paljonkin
Ei kannata liikaa pyytää, ei kukaan osta