Oletko ollut luokkakokouksessa? Mitä ohjelmaa?
siis kymmenen vuotta, kun ylioppilaaksi on päästy ja nyt kokoonnutaan lukio paikkakunnalle =D Kukaan ei siellä vakituisesti asu ja oltiin lukio aikaan ns. vieraspaikkakuntalaisia. Mökki on varattu viikonlopuksi ja kutsut lähetetty =D
Mitä ohjelmaa voisi olla? Jotain pienimuotoista?
Kommentit (7)
Kellään ei oikein ollut mitään sanottavaa toiselle, Joten ihme häälymistä oli. Ne kaikkein hauskimmat, puheliaimmat ja yhteishenkeä nostattavat tyypit oli " estyneet tulemasta" .
Suurinpiirtein samoissa porukoissa istuttiin ravintolan pöydissä, missä koulussakin liikuttiin. Tikusta asiaa ja tekohymyjä, en kauaa viihtynytkään paikalla.
Toivottavasti teillä onnistuu paremmin!!!
Ainoa ajanviete oli hetken seurata, kun luokan " kuningaspari" -jotka aina olivat " vain hyviä ystäviä" - (niin varmaan, joo) pariutuivat taas alta aikayksikön ja lähtivät jatkoille. Kumpikin käsittääkseni liitoissa tahollaan, mutta vanha suola taisi janottaa..
ap...
Ois kummiski koko viikonloppu tarkoitus jotain touhuta...
Voittajalle palkinnoksi vaikka pullo kossua.
Kannattaa olla kokoajan pikku hiprakassa, että tunnelma pysyy hyvänä!
...ja tosiaan järjestelytoimikunta on ihan viihteellä koko viikonlopun... Eli helppoja ohjelmanumeroja ;)
Kaikkien piti vuorotellen kertoa saavutuksistaan yläasteen päättymisen jälkeen... Juhlan järjesti kaksi hikipinkoa ja me pari " looseria" sitten kerrottiin olevamme " vain" kotiäitejä. Opinnotkin jääneet väliin. Eisiis tuollaista yleiseen ohjelmaan. Jokainen kyselköön kuulumisia niiltä joilta haluaa erikseen.
itse ihan kotiäiti joka tuota tapaamista järjestän ja itse kyllä voin ylpeydellä sanoa, et oon kotiäiti =D
Mut ymmärrän pointtisi!
Oisko ihan hassuajatus, et kyselisin kaikilta etukäteen muutaman asian, joka on tapahtunut lukion jälkeen(tai sen aikana), jonka vaan minä sit tietäisin. Pidettäis tietokilpailu noista asioista-tyyliin; kenen luulet olevan kolmen lapsen isä jne...
Jokainen voisi itse valita mitä haluaa kertoa yhteisesti... Ettei menisi ihan vaan siihen, et lukioaikaiset porukat vaan yhdessä turisee :(
mitä ei ainakaan kannata järjestää/tehdä =D