Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut luokkakokouksessa? Mitä ohjelmaa?

Vierailija
11.03.2008 |

siis kymmenen vuotta, kun ylioppilaaksi on päästy ja nyt kokoonnutaan lukio paikkakunnalle =D Kukaan ei siellä vakituisesti asu ja oltiin lukio aikaan ns. vieraspaikkakuntalaisia. Mökki on varattu viikonlopuksi ja kutsut lähetetty =D

Mitä ohjelmaa voisi olla? Jotain pienimuotoista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ei ainakaan kannata järjestää/tehdä =D

Vierailija
2/7 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei oikein ollut mitään sanottavaa toiselle, Joten ihme häälymistä oli. Ne kaikkein hauskimmat, puheliaimmat ja yhteishenkeä nostattavat tyypit oli " estyneet tulemasta" .

Suurinpiirtein samoissa porukoissa istuttiin ravintolan pöydissä, missä koulussakin liikuttiin. Tikusta asiaa ja tekohymyjä, en kauaa viihtynytkään paikalla.

Toivottavasti teillä onnistuu paremmin!!!

Ainoa ajanviete oli hetken seurata, kun luokan " kuningaspari" -jotka aina olivat " vain hyviä ystäviä" - (niin varmaan, joo) pariutuivat taas alta aikayksikön ja lähtivät jatkoille. Kumpikin käsittääkseni liitoissa tahollaan, mutta vanha suola taisi janottaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap...

Ois kummiski koko viikonloppu tarkoitus jotain touhuta...

Vierailija
4/7 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajalle palkinnoksi vaikka pullo kossua.

Kannattaa olla kokoajan pikku hiprakassa, että tunnelma pysyy hyvänä!

Vierailija
5/7 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tosiaan järjestelytoimikunta on ihan viihteellä koko viikonlopun... Eli helppoja ohjelmanumeroja ;)

Vierailija
6/7 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien piti vuorotellen kertoa saavutuksistaan yläasteen päättymisen jälkeen... Juhlan järjesti kaksi hikipinkoa ja me pari " looseria" sitten kerrottiin olevamme " vain" kotiäitejä. Opinnotkin jääneet väliin. Eisiis tuollaista yleiseen ohjelmaan. Jokainen kyselköön kuulumisia niiltä joilta haluaa erikseen.

Vierailija
7/7 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ihan kotiäiti joka tuota tapaamista järjestän ja itse kyllä voin ylpeydellä sanoa, et oon kotiäiti =D

Mut ymmärrän pointtisi!

Oisko ihan hassuajatus, et kyselisin kaikilta etukäteen muutaman asian, joka on tapahtunut lukion jälkeen(tai sen aikana), jonka vaan minä sit tietäisin. Pidettäis tietokilpailu noista asioista-tyyliin; kenen luulet olevan kolmen lapsen isä jne...

Jokainen voisi itse valita mitä haluaa kertoa yhteisesti... Ettei menisi ihan vaan siihen, et lukioaikaiset porukat vaan yhdessä turisee :(