Kuka oikeasti tykkää mämmistä?
Kommentit (27)
tota kakka-vertausta. Onhan joku suklaakin sitten " kakansyöntiä" tai kahvi ihan ruikulikakkaa. Lapsellista juttua vai ettekö syö mitään ruskeaa?
Syön annoksen joka pääsiäinen. Kukaan muu meillä ei syö...
mämmiä ja pääsiäiseksi lisää. Ripaus sokeria päälle ja luraus kermaa, nam.
on tosi hyvää ja siihen vielä raekarkkeja päälle, nam!
mämmiä, koska hän luuli sen olevan jotain suklaamössöä, ei ole makean perään. Minä yritin selittää että tämä on pääosin ruista, mutta imelletty ruispuuro ei ole aktiivisessa sanavarastossa på engelska.
kanssa, siitä tuli ihan herkkua! Suosittelen kokeilemaan. Ja laittakaa paljon kastiketta ja vähän sitä mämmiä=)
Creme Vanillaa runsaasti ja nauttimaan! Kyllä sitten myöhemmin vatsaa vääntää ja perse laulaa, mutta on se vaan niin hyvää!
Mämmi on kuin tummaa olutta kiinteässä muodossa. Typerää verrata sitä paskaan. Yhtä lailla esim. lihapullia voisi väittää kakkakikkareiksi.
Viime vuosina olen ruvennut oikeasti tykkäämään. Paljon sokeria päälle ja tämä mainostettu Vanilla lisukkeeksi, avot!
Oli älyttömän hyvää,v aikken ennen mikään suuri mämmin ystävä olekaan ollut.
En malttanut odottaa pääsiäiseen.
Mämmi on hyvää. Syön sitä maidolla tai kermalla. Sokeria ei tarvitse lisätä. Kymppimämmi on kaiken lisäksi edullista hinnaltaan k-supparissa just nyt. Pari rasiaa sitä syödään pääsiäisen aikaan.
Jos mämmi on niin hyvää, miksi sitä syödään vain kerran vuodessa? Sama kuin jouluruokien kanssa.
Mämmi on hyvää, rukiista tehty. Syön sitä mielelläni. Kakia en ole koskaan pistellyt poskeen, en edes maistanut. Oletan, etteivät maistu samalta.
Kyllä minäkin tykkään. Ei kakka ole tuon näköistä, hajuista tai rakenteellista.
Se, mikä minua tökkii, on piimä. Se haisee rintaruokitun kakalle.
Kymppimämmiä tuokkosellinen päivässä ja suoli kiittää.
Vierailija kirjoitti:
tota kakka-vertausta. Onhan joku suklaakin sitten " kakansyöntiä" tai kahvi ihan ruikulikakkaa. Lapsellista juttua vai ettekö syö mitään ruskeaa?
No hyi helvetti ei nyt paskaa pidä syödä!
mutta mämmi on ihan hyvää eikä haise pahalle. Maidon kanssa, nam!