Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baby born ja sen taikatutti

Vierailija
26.11.2008 |

Olen ostamassa verkkokaupasta 43cm:stä baby bornia, joka sulkee silmät kun sille antaa taikatutin.



Tietäiskö kukaan onko tuossa paketissa sellainen taikatuti vai pitääkö se ostaa erikseen kun niitä tutteja näyttäisi ainakin olevan myynnissä erikseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kylläkin toys r us -liikkeestä viime jouluksi.

Vierailija
2/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.9kuukautta.net/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath…



Onko tässä paketissa varmasti se taikatuti?

Oon tilaamassa oman muksun lisäksi myös kummitytölle ja tuo tutti ois just se juttu.

En ymmärrä oikein näistä baby borneista yhtään mitään kun niitä on vaikka minkälaista taikajuttua ja ilman;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta tuo paketti näyttää ihan samanlaiselta kuin kärkkäisen myymä ihan tavallinen baby born paketti...

Vierailija
4/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(nukella nuo samat vaatteet ja tuo tuttipullo) joten uskaltaisin kyllä väittää että taikatutti kuuluu myös tuohon pakkaukseen.

Vierailija
5/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan tilailemaan, ettei tytöt jää ilman nukkejaan.

Varastossa näytti olemaan vain 17 kipaletta, joten äkkiä varmaan tuolla hinnalla loppuvat:)

Vierailija
6/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos sanotaan, että sulkee silmänsä, sen tutin on oltava mukana



saa noita halvemmallakin, mä ostin viime syksynä omani 23 eurolla, oli toi sama setti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse netistä etsiskelin, niin kallein hinta oli jopa liki 64e!

Suurimman osan hinta 41,50-55e, joten mielestäni sain kohtuu hintaan kun postarit kahdelle nukelle oli vain 3e.



ap

Vierailija
8/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

20€ kpl, eli Amon varastomyynnissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 euroa viime kesänä

Vierailija
10/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus vaikka on asiaa lähettyville muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kannata lähtee hakemaan täältä asti hakemaan, joten kyllä olen mielestäni saanut edullisesti.

Amon sivuillakin kun kävin, niin ko tuotetta myy lelukeisari, jolla kaikkein kallein hinta!

Vierailija
12/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole tietoa, jatkuuko varastomyynti enää, oli vielä marraskuussa helsingissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei me maalaiset ihan ilman jäädä.



Kannattaa tosin hetki uhrata aikaa hintojen kartoittamiseen, ettei ihan siitä kalleinta tulis hommattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan