Baby born ja sen taikatutti
Olen ostamassa verkkokaupasta 43cm:stä baby bornia, joka sulkee silmät kun sille antaa taikatutin.
Tietäiskö kukaan onko tuossa paketissa sellainen taikatuti vai pitääkö se ostaa erikseen kun niitä tutteja näyttäisi ainakin olevan myynnissä erikseen.
Kommentit (13)
http://www.9kuukautta.net/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath…
Onko tässä paketissa varmasti se taikatuti?
Oon tilaamassa oman muksun lisäksi myös kummitytölle ja tuo tutti ois just se juttu.
En ymmärrä oikein näistä baby borneista yhtään mitään kun niitä on vaikka minkälaista taikajuttua ja ilman;)
ja minusta tuo paketti näyttää ihan samanlaiselta kuin kärkkäisen myymä ihan tavallinen baby born paketti...
(nukella nuo samat vaatteet ja tuo tuttipullo) joten uskaltaisin kyllä väittää että taikatutti kuuluu myös tuohon pakkaukseen.
Alan tilailemaan, ettei tytöt jää ilman nukkejaan.
Varastossa näytti olemaan vain 17 kipaletta, joten äkkiä varmaan tuolla hinnalla loppuvat:)
eli jos sanotaan, että sulkee silmänsä, sen tutin on oltava mukana
saa noita halvemmallakin, mä ostin viime syksynä omani 23 eurolla, oli toi sama setti
Mitä itse netistä etsiskelin, niin kallein hinta oli jopa liki 64e!
Suurimman osan hinta 41,50-55e, joten mielestäni sain kohtuu hintaan kun postarit kahdelle nukelle oli vain 3e.
ap
20€ kpl, eli Amon varastomyynnissä
Jos joskus vaikka on asiaa lähettyville muutenkin.
ettei kannata lähtee hakemaan täältä asti hakemaan, joten kyllä olen mielestäni saanut edullisesti.
Amon sivuillakin kun kävin, niin ko tuotetta myy lelukeisari, jolla kaikkein kallein hinta!
eikä ole tietoa, jatkuuko varastomyynti enää, oli vielä marraskuussa helsingissä
ettei me maalaiset ihan ilman jäädä.
Kannattaa tosin hetki uhrata aikaa hintojen kartoittamiseen, ettei ihan siitä kalleinta tulis hommattua.
Ostin kylläkin toys r us -liikkeestä viime jouluksi.