Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunniteltu sektio ja vesien meno?

10.03.2008 |

Synnytystapani on suunniteltu sektio. Jos lapsivedet menevät, kuinka kiire on sairaalaan? Otanko ambulanssin? Äidilläni käynnistyi molemmat synnytykset lapsiveden menolla. Viimeeksi suunniteltu sektio tehtiin 39+0, mutta en muista mitä ohjeita olin saanut vesien menosta. Alatie synnytys ei välttämättä onnistuisi, koska kohtuni on epämuodostunut ja sitä on leikattu.

Carla 27+4

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen suuniteltu sektio tehtiin viikolla 39+2 ja onneksi kaikki meni suunitelmien mukaan. Gyne kuitenkin sanoi, että jos lapsivedet menee kannattaa epäilemättä tulla sairaalaan. Jos teillä on pitkä matka sairaalaan niin kannattaa ottaa ambulanssi, meillä on 10 minutin automatka joten mennään omalla autolla.

Aina kannattaa soittaa myös äitipolille jos jokin asia mietityttää.

Onnea loppuodotukseen!

Vierailija
2/2 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiosta ei ole tietoa, mutta mulla meni viime raskaudessa lapsivesi sunnuntaina päivällä ja lapsi syntyi vasta tiistain ja keskiviikon välisenä yönä (kolmantena käynnistyspäivänä), joten jos kovia supistuksia ei ole, niin ei välttämättä ole mitään kiirettä sairaalaan. Mulle aloitettiin antibiootit lapsiveden menon vuoksi eli sairaalaan jouduttiin jäämään.

Toki jos lapsivedet menee, kannattaa soittaa synnärille ja kysyä sieltä menettelyohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla