Miten mä en tunne livenä yhtään sellaista fanaatikkoa, kuin tämä palsta on pullollaan?
Kaikki mun tutut syövät silloin tällöin roskaruokaa, antavat lastensa välillä herkutella karkkeja, mehuja ja limsaa, huutavat toisinaan niin lapsilleen kuin puolisolleenkin, suhtautuvat ymmärtäväisesti pulloruokintaan...
Ja kuitenkin täältä löytyy melkeinpä ketjusta kuin ketjusta fanaatikkoja, jotka eivät IKINÄ syö roskaruokaa eivätkä anna lapsilleen herkkuja, eivät KOSKAAN raivostu ja tietävät, että rintaruokinta on AINOA oikea tapa syöttää vauvaa ja sitä maitoa tulee kyllä kaikilta, kun jaksaa vaan yrittää.
Miten mun laaja tuttavapiiri koostuu niin suppeasta valikoimasta ihmisiä?
Kommentit (4)
...monenlaisia fanaatikkoja-
vaatii luottamuksellisen ilmapiirin, että pääsee salaisuuuksiin sisälle...
mukautan mielipiteeni ja ulosantini tilanteen mukaan. Ei tulisi mieleenkään pahoittaa ystävän mieltä esim. jollain jyrkällä mielipiteellä imetyksestä, vaikka pohjimmiltaan niin ajattelenkin. tai sanoa, että abortti on murha ystävälle, jolta ehkäisy petti ja jälkiehkäisykään ei toiminut, ja mies alkoi uhkailla ties millä...
Eli kyllä niillä ystävilläsikin voi olla paljon tiukempia nettimielipiteitä kuin mitä tulee sitten tavallisessa keskustelussa eteen.
ja en tietenkään tuttavapiirissäni julista niitä oikeiksi. Oikeassa elämässä on tärkeämpi säilyttää ihmissuhteet ja olla hienotunteinen. Täällä mä en tunne teitä, ettekä te minua, joten voin kertoa suoraan mitä ajattelen, ei tarvi miettiä loukkaantuuko asian esittäjä.
Ja ap, voit vain arvailla mitä ne sun tuttavat oikeasti sun ratkaisusta ajattelee, eivät vaan kehtaa sanoa...
Kaikki ne " hmm" , " aijaa" , " ai te teette niin" ja ne katseet voi tarkoittaakin, että oikeasti sun toimintatapa on perseestä sen tuttavan mielestä!
T: huonoista huonoin ap