raskauspäiväkirja
Hei! Onko joku teistä löytänyt raskauspäiväkirjaa ihan sidotussa muodossa? Uuden vauvalehden välissä tuli sellainen ohut lehtinen mihin voi liimata kuvia ja kaikkea kivaa, mutta ajattelin sellasta vähän hienompaa versiota mihin voi kans liimata kuvia. Vauvan syntymän jälkeen on vaikka mitä vauvakirjoja mutta raskausajalle olis yhtä ihana kirjoittaa tuntemuksia ja ultran päivämääriä yms.
Huomasin että netissä oli sellainen mutta en halua tehdä sitä koneelle.
Kommentit (4)
Mies osti minulle raskauspäiväkirjan nimeltä " Raskauskalenteri" (kustannus Odottavan aika). Siinä on aika vähän tilaa päivittäisille ajatuksille ym, mutta ainakin minulle riittävä. En itse millään saisi aikaiseksi kirjoittaa niin paljon, että kannattaisi ostaa tuota Äidiksi-minun odotukseni -kirjaa. Yritän säästää kirjoitusenergiaa sitten varsinaiseen vauvakirjaan :)
-Maikkoo ja vavva 18
Nettikirjakaupoista saa tosi edullisesti Sheila Kitzingerin kirjoittamaa Odotusajan 280 päivää -kirjaa, jossa on omille merkinnöille tilaa viikko viikolta, mutta joka toimii samalla myös tuhtina tietopakettina.
Sain anopilta lahjaksi äidiksi- minun odotukseni. Olen täyttänyt kirjaa aika ahkerasti ja tuntuu, että joillain viikoilla tilaa on liian vähän...
Mapemaukka 24+5
Ostin puoli vuotta sitten Suomalaisesta kirjakaupasta raskauspäiväkirjan " Äidiksi - minun odotukseni" . Se on sidottu & aika paksu. Taitaa kattaa lapsen ensikuukaudetkin, tai sitten muistan väärin...
Alussa kirjoittelinkin siihen, mutta toisella kolmanneksella jäi... Nyt säilytän kaikki raskauden ajan paperit sen välissä & sisätaskuissa. Ei pääse neuvolakorttikaan hukkumaan ;-)
Mutta akateemisessa & Suomalaisessa oli ihan ok valikoimat.
Aivilo + masuvauva rv 31 (tai jotain sinnepäin...)