Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lanzaroten Playa Blanca

Vierailija
28.09.2010 |

Hei,

kokemuksia, vinkkejä ja muuta hyödyllistä infoa kaivataan 6-henkisen perheen joulukuista lomamatkaa varten. Esim. millainen on sää joulukuussa? Mitä nähtävyyksiä kannattaa ehdottomasti mennä katsomaan? Kokemuksia Blue Village Flamingo Beachista? Missä hyvät ruokapaikat?

Olen kyllä katsellut tuolta Finnmatkojen nettisivuilta, mutta ihan tosielämän kokemuksia kaipailen myös.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Joulukuussa päivän ylin lämpötila on keskimäärin 22 astetta ja yön alin 15 astetta. Timanfayan luonnopuisto on mielenkiintoinen nähtävyys. Playa Blanca keskustassa on useita hyviä ruokapaikkoja ja kävelymatka keskustaan on kohtuullinen.

Ystävällisin terveisin Finnmatkat / asiakaspalvelu

Vierailija
2/4 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukuussa.

Olen kavereilta kuullut, että Lanzarotella tuulee aina ja lämmintä vaatetta tarvitaan.

Mitä se tarkoittaa: toppatakkia vai pitkähihaista paitaa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Lanzarotella sää on toisinaan tuulinen, joten matkalle mukaan kannattaa ottaa varmuuden vuoksi pitkähihaista paitaa.

Ystävällisin terveisin,

Finnmatkat Asiakaspalvelu

Vierailija
4/4 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten ja ihan mukava pikku paikka. Huoneisto ok, siistimmissäkin olen ollut, mutta keittiö varusteineen oli toimiva. Playa Blancaan sopiva 15 minuutin kävelymatka rannan kävelykatua pitkin ja siellä tosiaan monia kivoja ravintoloita. Myös hotellin alueelta löytyi muutama ruokapaikka. Kannattaa lähteä myös päiväkävelyllle toiseen suuntaa, kävelykatu myötäilee rantaa useita kilometreja ja sieltäkin löytyy kivoja ulkoilmakahviloita/ravintoloita.

Vuokrasimme auton ja ajelimme saarella ympäriinsä. Maisemat ovat jo sinänsä nähtävyys: viiniviljelmiä, karua tuliperäistä maastoa, kalliojyrkänteitä & merta. Matkalta löytyi kivoja pikkukyliä ja tulivuoripuisto tms. kiinnostaa varmasti lapsia.

Mukavaa matkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan