Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle pola?

09.03.2008 |

Mistäköhän löytyisi pienelle pojalle pola?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. kalevalakoru. fi/instancedata/kalevalakoru/productimages/original/664. jpg

Vierailija
2/9 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee niistä mieleen jostain syystä stetsonit ja cowboyt :). Söpöjä on pikkupojilla, meillä isä teki pojalle sellaisen itse ( harrastaa korujen tekemistä ja korukivihiontaa ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein esim. cowboy -tyyppisissä asuissa on pola. Samoin moni rock-henkinen mies pitää mieluummin polaa kuin kravattia.

Vierailija
4/9 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on sellainen ja mua hävettää olla hänen seurassaan, kun se roikkuu kaulassa. En tiennyt, että se on nimeltään pola. Luulin, että pola liittyy jotenkin kalastukseen.

Vierailija
5/9 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pola ole sellainen kelluva esine, styrox-pala, tyhjä mehukannu tms. jolla merkataan verkot ja katiskat?

Vierailija
6/9 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pikkupojan hypellessä osuu hampaisiin, niin siinä on etuhampaat poikki.

Vierailija
7/9 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pola kiristetään kravatin tyyliin ihan kiinni (ei tietenkään kuristaen), joten etuhampaiden puolesta ei tarvitse pelätä.

Soljen kuvioinnilla ei ole niin väliä. Kalevakorun valmistamassa Hannunvaakuna-polassa oleva kuva on aika jees.

Haluaisin vain tietää, mistä lapsille löytyisi pola.

Vierailija
8/9 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Pola kiristetään kravatin tyyliin ihan kiinni (ei tietenkään kuristaen), joten etuhampaiden puolesta ei tarvitse pelätä.

Soljen kuvioinnilla ei ole niin väliä. Kalevakorun valmistamassa Hannunvaakuna-polassa oleva kuva on aika jees.

Haluaisin vain tietää, mistä lapsille löytyisi pola.

Vierailija
9/9 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin polaa sekä pojalleni että miehelle. Hienointa olisi, jos molemmilla olisi samanlainen pola :)

Onneksi häihimme ei ole tulossa kuin yksi av:lainen ;) Muut saisivat varmaan megakohtauksen yltiömäisestä junttimaisuuden yliannostuksesta :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan