Hyviä ideoita naistenkutsuihin
Antakaa vinkkiä naistenkutsujen järjestämisestä. Olen kiireinen työssäkäyvä äiti mutta jotenkin olisi kiva tutustua myös kahden lapseni (2 ja 5 v) tarhakaverien äiteihin. Lastenkutsuja tietysti voi järjestää ja synttäritkin ovat hvyä tilaisuus mutta äidit vaikuttavat mukavilta ja jotain naistenjuttuakin voisi järjestää.
Olen itse saanut kutsuja kynttiläiltaan, koruiltaan ja alusvaateiltaan. Tupperwaarat ovat jo aikansa eläneet mutta mitä muuta voisi olla? Itse keksin että jospa kaikki toisivat vaatteita, kenkiä ja koruja meille ja vaihdettaisiin niitä sitten kirpputorityyliin. Minulla ainakin on tosi laadukkaita kauniita vaatteita ylimääräisenä ja olisi kiva laittaa kiertoon.
Entä meikki-ilta, mineraalimeikit voisi olla kiva juttu mutta onkohan niistä verkostomyyntiä tms?
Kommentit (6)
Niitä ainakin myydään verkkomyynnillä riippuen asuinpaikasta.
Asun Oulussa, joten luulisi että täällä on paljonkin tarjontaa. Onko kenelläkään siis lisäideoita?
yrttisaunaan ja kylpypaljuun, mukaan kuoharia ja hyvää naposteltavaa.
jos haluat oikeasti tutustua toisiin äiteihin, pidä vaikka mikä tahansa ruokaan tai hemmotteluun liittyvä ilta. meillä esim fondye tai ragletteilta on niin suosittu, että miestä ja lapsia saa väkisin pakottaa lähtemään muualle=). jos kokoajan on joku konsulentti ääneessä, niin miten tutustutte toisiinne? ja moni, ainakin minä, jättää tulematta juuri tuon ostamisen takia. nyt joulun aikaan vois vaikka leipoa piparit talkoilla? jotain hauskaa ja erilaista kun keksit.
.. olet oikeassa. Mikä erinomainen idea tehdä vaikka pipari ja glögi-ilta ja lapset mukaan. Voisi vaikka ohjeistaa että kaikki söisivät ensin kotona niin ei tarvitse ihan kaikkia ruokia valmistaa. Tai ne voisi tilata jostain ja sitten vaan pipareita koristelemaan. tällaiseen iltaan voisi tulla lapsetkin mukaan! Ja sitten voisi kehitellä yhdessä ihan puhtaasti naisille tarkoitetun seuraavan tapaamisen.
minulla on ihana piparkakkukirja ja piparikirja, niistä saa tosi mahtavia koristeluideoita. En ole pullantuoksuinen äiti ja taikinatkin voisi ostaa valmiina mutta hauskaa valmasti olisi!
Ja voisihan sitä vaatekierrätystäkin ideoida, en tiedä miten pääsisin eroon vaatevuorista. Lahjoittaisin mielellään ihmisille jotka niitä arvostavat tai tarvitsevat eli ansaitsemismielessä en ajattele tätä.
Aloewera (tai aloeveera) kutsuja. Lisäksi oli joku Mary's jotain meikkikutsuja.
Aloewera-kutuilla on tehty joko kasvohoito tai sitten jalkahoito. Toki myyjä toivoo, että jotain ostetaan, mutta ei meidän kusuilla ole mitään älyttömiä ostettu.
Ne ovat olleet iha ok. Ehkä netistä löytyy tietoa verkostomyyjistä...