Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Suomessa on tuo liian lyhyt otsatukka in? Pallinaamat näyttää vielä pyöreänaamaisemmilta...

Vierailija
09.03.2008 |

Ja mikä tämä ihme kampaus on, jossa koko etuhiukset kynitään lyhyiksi, ja loput hiuksista pitkät ja ne pörrötetään pystyyn, vähän niinkuin pitkähäntäinen kananperse??? Aika huvittava.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tylsä, mutta näyttää kauniimmalta kuin joku kampaajan päähänpisto.

Vierailija
2/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset leikkauttavat otsatukan koska haluavat epätoivoisesti näyttää nuoremmilta..

Vierailija
4/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallinaamani näyttäisi vieläkin pallimmalta jos kasvattaisin otsatukan pois. Kaunista " pitkää" otsatukkaa ei hiuksistani saa muotoilutuotteidenkaan avulla. Joten, leikkaanko viimeisetkin karvat pois vai voinko pitää lyhyen otsatukan? Ideoita?

Vierailija
5/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti että sopis tosi hyvin, vaikka itse tiedän että ei todellakaan sovi.

Vierailija
6/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii, toisille ei :) Sitäpaitsi hiukseni ovat todella naiselliset ja klassiset kuten pukeutumisenikin. Vintagehenkistä tosinaisellista tyyliä, lienee aika kaukana ap:n tyylistä, kuulosti hieman hhmm tylsältä ja persoonattomalta....mutta kukin tavallaan :)

Vierailija
7/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii otsis,pitää vaan soveltaa se kasvojen muotoon!

Joskus on katsokaas muodikasta korostaa kasvojen esim pyöreää muotoa tai muuta, pitääkö aina piilottaa ja häivyttää?

Kyse on varmaan myös kampaajien tarpeesta vaihteluun ja toteuttaa itteään, eihän sitä vuodesta toiseen jaksa tasottaa latvoja...

Ja mun mielestä se on asiakkaan ongelma, jos suostuu.

Kampaajan tehtävä on ehdottaa myös vaihtoehtoja. Asiakaskin kyllästyy, jos aina tehdään samaa...

Semmosta sanoo kampaaja!

Vierailija
8/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit sirot kasvot. Itse en uskaltaisi, kyllä katuisin.

Vierailija
9/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vieläkö suomessa on muodissa se kaksiväri-värjäys ?? alhaalta tummanruskeeta ja loput hiukset blondit ?? aivan järkyttävän näköistä.

Vierailija
10/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi lyhyeksi kynitty otsis on vain teinimuotia muualla.

Vierailija
11/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa alaosa tumma ja päälliosa vaalea, on niin out ku olla ja voi.

...Edelleen se kampaaja...

Vierailija
12/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti kuulen kehuja hiuksistani. Välillä koetin toisenlaista tukkatyyliä, mutta palasin takaisin tähän kun tämä on vaan niin hyvä!!!

Vierailija
13/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuvaili just mun hiukset ;( olen siis ilmeisesti huvittava. Otsatukka on tosin leikattu viistosti.

Toisaalta ei haittaa ap:n mielipide. Monet (myös miehet) ovat kehuneet uutta rokkitukkaani ;)

Mullakaan ei ole mahdollisuutta pitkiin, kauniisiin hiuksiin. Toisaalta ei ne pitkätkään hiukset aina niin hyvännäköisiä ole.

Vierailija:

Ja mikä tämä ihme kampaus on, jossa koko etuhiukset kynitään lyhyiksi, ja loput hiuksista pitkät ja ne pörrötetään pystyyn, vähän niinkuin pitkähäntäinen kananperse??? Aika huvittava.

Vierailija
14/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyessä, mitä tietenkään av-mammat eivät ole ;-) hiuksen rakenne muuttuu useimmilla. Harmanevat karvat ovat kauheita ja vaikea saada hyvännäköistä leikkausta vaikka harmaita ei olisi edes paljon. Odottakaa vaan.

Vierailija
15/15 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on leveät kasvot ja korkeat poskipäät, eli en tiedä sopiiko ja jos niin millainen.

Kyllästyttää hiukseni ja jotain uutta kaipaisin.