<3 <3 suurperhekuumeilijat maaliskuu <3 <3
Päätin nyt kuitenkin aloittaa ihan uuden pinon. Olisi kiva lukea muista suurperheistä, miten kuume etenee?
Kirjoittelin juuri tuonne tammikuunlopun pinoon, joten lukaiskaa sieltä miten täällä jännitellään.
Kuumeen nostatusta kaikille suurperheellisille, ja plussatuulia sitä toivoville! Kyllä lapsissa ja äitiydessä on se elämän tarkoitus, vai mitä?
viidenmutsi, toivottavasti vielä kuuden
Kommentit (6)
Kuume sen kun jatkuu... Esikoista odotellessa olisi neuvolassa pitänyt varoittaa että kuume voi olla myös kroonista=)
Tämä kuume on ihanaa...tietysti asia voisi olla ikävämminkin jos lasten saaminen on vaikeaa.Heille kenellä se on vaikeaa toivon tuplasti enemmän onnea yritykseen.
3 viikkoa tässä taas odotellaan ja sitten katsotaan...
Maaliskuu on alkanut mukavasti, mitä lähemmäs kevättä ja kesää tullaan helpottaa enemmän.
Valoisuus saa ihmeitä aikaan!
Voin kuvitella, että minun kuume maaliskuussa voimistuu entisestään. Lähipiiriin on tulossa kolme vauvaa tämän kuun aikana...
Ihania pieniä tuhisevia kevätnyyttejä...kaikille on tulossa esikoinen. Jännät paikat!
Näin siis kuumeen kourissa täällä...
Oikein hyvää alkuviikkoa kaikille...
Meidän " vauva" täyttää 23.3 jo 6kk. Älyttömän nopeesti on mennyt ns. vauva-aika!
Kuume on edelleen jossain taustalla mukana...ei se sieltä lähde kulumallakaan. Mutta töihin oon aatellut tästä seuraavaksi lähteä...syksystä alkais hommat ja pikku-neiti sitten 1v. menis hoitoon. Olen ollut kotosalla ja työttömänä niin kauan, että ihan piristävää päästä taas töihin jos sitä pientä vielä joskus alettas yrittään.
Ihastellen ja vähän kateellisenakin luen ja odotan täällä teidän muiden uutisia mahdollisista plussista kun itsellä se ei ainakaan ihan viä ole ajankohtasta!
Ja viikot sen kun vaihtuu...
Naurattaa niin tämä itsensä tarkkaileminen=)
Kovasti olisi siis toiveena viides lapsi tähän perheeseen. Oireet ovat tällä hetkellä lupaavat!
Aamulämmöt koholla n. 3 astetta.
Närästää ja on välillä huono olo.
Rinnat ovat kipeät, kosketusarat.
Ilmavaivoja ja vatsa kovalla.
Mielialat vaihtelevat ja itkuherkkä.
Nivuset vihloo välillä.
Närästys on ollut tosi voimakasta, muistelisin että pojista ensimmäisiä oireita oli myös tuo närästys.
Tein haamun eilen vaikkakin tulkitsin sen vasta noin tunnin kuluttua " tiedän ei saa tulkita enää 3min. jälkeen"
Oireita alkoi ilmaantumaan pari päivää oviksen jälkeen! mikä on minusta outoa. 4 raskautta takana sekä yksi keskenmeno ei yhdestäkään ole näin pian oireita tullut. Mieleeni juolahti jo kaksoisraskauskin=) se kun on meillä sukurasitteenakin. Isä ja äiti kun molemmat ovat kaksosia! 5 päivää tässä odottelen ja sitten teen uuden testin silloin on kierto 28/28. Hymyilyttää ajatus=)
Joku vain joskus sanoi raskausoireiden olevan myös tuplat jos kaksosia odottaa. Nooh aika näyttää... testaillaanpa ensin se kunnon plussa ja mietitään sitten=) Ystävät tässä ovat poksahdelleet n. viikon välein nyt olisi poika ja tyttö kolmas vielä antaa odotuttaa itseään.
Ensi viikolla ollaan lähdössä lomille. Ajattelin testin tehdä ennen sitä, joten tulenpa sitten kertomaan uusia kuulumisia. Näin siis täällä jännitys saa vielä jatkua=) Plussa onnea kaikille!
Onkos joku jo siirtynyt odottajiin?
kirjoittelin jo tonne -09 vauvatoiveisiin, mutta kaipa meidän poppoo sopisi tällekkin osiolle... Meillä on siis 3 lasta ja 4. kuumeillaan jo kovasti (-03 tyttö ja -05 tyttö&poika). Joku tuossa jo mietti niitä tuplaraskauden oireita, niin voin kokemuksesta kertoa, että mulla oireet oli tosi voimakkaat ja tein + viikkoa ennen kuin menkat olisi pitänyt alkaa. Pahoinvointi oli kamalaa (olin kyllä ekastakin sairaalassa tiputuksessa) ja tiputuksessa oli viikon rv9, joilloin itse asiassa todettiin että vauvoja onkin 2.
Nyt osaan jo aavistaa, etää seuraavassakin raskaudessa pahoinvointia tulee ja mahdollisesti paino ei taaskaan nouse ns. halutulla tavalla yms. Mutta kyllä sen kaiken pahan olon ja oksentelun kestää kunlopputulos on aina niin ihana!!
Plussaonnea kaikille kuumeilijoille!!++++++
moikkelis moi...
täälläpä yksi uusi kuumeen yllättämä kuumeilija... :) meillä tosiaan viisi lasta ja viidennen synnytyksen jälkeen päätin, että meidän lapsiluku olisi täynnä..mutta nyt nuorimmainen täyttää kesällä 3v ja mitenkäs nyt näin on päässyt käymään että vauvakuume minua päässyt vaivaamaan...mieheltä ilmeisesti tarttunut, hän jo vauvasta haaveillut jonkin aikaa.. :) elikkä minkäänlaista yritystä ei vielä ole ilmassa mutta ajatuksen tasolla kuitenkin...
Lueskelin tätä keskustelupalstaa oikeestaan ensimmäistä kertaa ihan ajan kanssa tässä muutama päivä sit...aiemmin en ole näitä seuraillut ja yllätyin ja olin onnellinen miten paljon kuitenkin on isoja perheitä täällä.
Mietiskelen että olenko aivan " höyrähtänyt" kun vielä päästän kuumeen valloilleen, ehdin jo myydä turvakaukalonkin, koska ajattelin ettei koskaan enää tulisi käyttöä sille..mutta että vielä kuudes lapsi...hhhmmm..kutkuttava ajatus.. :D
Mutta nyt täytyy varmaan kohta lähteä jo nukkumaan...tähän palstaanhan meinaa jäädä koukkuun...
Näkemisiin, johpa