Lapsen taideteos karmii.
On tehnyt " kuvistunnilla" tarhassa mustalle paperille valkoisella liidulla kädenjäljet ja toisen kädenjälki on liidulla väritetty vielä päältäkin. On todella aavemaisen näköinen. Minkä tekosyyn varjolla voisin kadottaa sen?
Kommentit (20)
Ainahan tarhassa on piirretty omat kämmenet, itselläkin tallessa sellainen taideteos parinkymmenen vuoden takaa. Se musta paperiko nyt niin kamalaa on?
Mustaa paperia ja valkoista liitua. Tuo toinen kädenjälki näyttää siis siltä, että joku aave olisi käynyt sen painamassa paperiin, sillä sen erottaa juuri ja juuri :( Karmea. Tulee mieleen vaan hirveitä ajatuksia siitä, että lapselle joskus kävisi jotain :( Ihan kamala. Taidan " laittaa kaappiin talteen" .
Vierailija:
Tuolla menolla vaan löydät hänet joku päivä huoneestaan kattolamppuun hirttäytyneenä ja ihmettelet, että eipä olisi arvannut :/
tasapainottomalta tai levottomalta. Ei normaalin ihmisen mieleen tuollainen kuva vaikuttaisi noin. Ihan tavallinen askartelu, josta ei kukaan muu varmasti saisi tuollaisia mielikuvia. Onko sinulla kaikki asiat kunnossa?
Oisko susta sellanenki kauheeta, jos lapsi ois mustalle paperille piirtäny valkosella lumiukon??
Olen mielestäni täysin normaali ja tasapainoinen, luulen että ymmärrät miksi skitsoan, jos saan tuon jotenkin kuvattua nettiin.
Vierailija:
tasapainottomalta tai levottomalta. Ei normaalin ihmisen mieleen tuollainen kuva vaikuttaisi noin. Ihan tavallinen askartelu, josta ei kukaan muu varmasti saisi tuollaisia mielikuvia. Onko sinulla kaikki asiat kunnossa?
Että ei vissiin lapsen mustia ajatuksia peilaa mitenkään, vaan nyt kyse on enemmän siitä että sinua ahdistaa tuo askartelu. Anna lapselle liitu käteen että saa sen toisenkin käden vahvistettua, häviää se aavemainen ote työstä.
Meillä poika jo koulussa, mutta tuntuu että tekee kaikki työt mustanpuhuvina, en tiedä pitäisikö minunkin huolestua. Kynistä kaikki muut on lähes uudessa terässä, mutta musta puuväri käytetty lähes loppuun...
Mee lääkärille ja pyydä pieni annos jotain antipsykoottia...
Laita se kaappiin talteen, ettei huku. ; )
Mitä pahaa mustavalkoisuudessa nyt on? Oikeasti, mun on vaikea ymmärtää ap:n järjenjuoksua, onko muita?
Vierailija:
Mitä pahaa mustavalkoisuudessa nyt on? Oikeasti, mun on vaikea ymmärtää ap:n järjenjuoksua, onko muita?
että olet mennyt noin karmivan työn tekemään!
Lapsesi on ensin värittänyt koko paperin liidulla ja lätännyt siihen sitten kätensä, jolloin irtoliitu tarttuu käteen, näin ikuistui lapsesi kädenjälki. :)
Kaikilla on varmasti samanlainen piirustus!
jo ennen kouluikääkin.
Mä olen käynyt taidekoulun ja olen kokeillut 2 vuotiaan lapseni kanssa jo useita materiaaleja.
Myös liitua mustalle paperille.. :)
sitten kun tarkemmin katsoi näkyi yksi kädenjälki... Huu Spuuki....
Vierailija:
sitten kun tarkemmin katsoi näkyi yksi kädenjälki... Huu Spuuki....
aavemaista tunnelmaa. Mutta mitäs siitä, pistä se laatikkoon tai johonkin muiden töiden muassa. Ei kai niitä kaikkia seinille tarvii ripustaa.
En olisi huolissani tuosta, aika jännästi näky tuo käsi tuosta. Laita piirros tosiaan kaappiin, jos se kammoksuttaa.
Tuolla menolla vaan löydät hänet joku päivä huoneestaan kattolamppuun hirttäytyneenä ja ihmettelet, että eipä olisi arvannut :/