Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Osaisko joku kertoa..
08.03.2008 |
että onko ihan normaalia että tulee vessassa käydessä limaisia klönttejä? Ei paljon, mutta kuitenkin niin että huolestuttaa. Lima on ihan kirkasta ehkä hieman kellertävää. Mulla rv vasta 16+2. Esikoista odottaessa ei tullut koskaan mitään vuotoja ennen kuin synnytys oli käynnistymässä?
Kommentit (3)
Jota mulla ainakin tullut noilla viikoilla aikas runsaasti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Esikoista odottaessa niitä ei tullut niin paljoa, mutta nyt tosiaan tulee joka päivä. On ihan normaalia siihen asti, kun väri ei ole punertavaa tai rusehtavaa.
Tytteli-83 rv 27+5