Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kehtaisitko mennä valmistujaisjuhliin tälläsellä lahjalla varustettuna??

Vierailija
08.03.2008 |

valokuvakehys n20x25 varustettuna itse tulostamalla (oikeasta taulusta) kuvalla valokuvapaperille

palapelipallo aiheena sama kuin tuossa valokuvassa

sekä tsoukkina iso pääsiäismuna...että sais kerranki isoa juhlan kunniaksi ; D

vielä lisänä itse tehty kortti jättikokoa!



elikkä juhlakalu valmistui tradenomiksi enkä keksinyt lahjaa mitä ostaa..siis järkevämpää!



kuva taulussa kaunis ja palapeli on lähinnä siksi kun sillä on vielä kuukausi luppoaikaa ennnekuin menee työhön, että olisi jotain tekemistä..



onko tämä ihan hirveä lahja?



Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muuten tapana ostella huumorilahjoja? Tiedätkö, mitä muut tuovat? Jos muilla on jotakin arvokkaita ja hienoja lahjoja, niin silloin voi tietty hävettää.

Vierailija
2/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi ostaa jotain laadukasta käyttötavaraa esim. kaunis maljakko tai kulho tai vaikka lahjakortti, mutta tuollaista krääsää en haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin vaikka kukkapuska, kuin nuo!

Vierailija
4/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta taulusta mutta makunsa kullakin, ehkä ystäväsi tykkää tosi kitch

palapeli ihan ok siihen verrattuna, samoin se muna

mun mielestä kaverin valmistujaisiin ei ole pakko viedä isoja ja hirmu virallisia lahjoja tyyliin maljakko (yöks miten tylsä)

Vierailija
5/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapeli nyt menee vitsinä, mutta mitä ihmettä siitä vielä tarvii valokuvan.

Vierailija
6/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapeli kuulostaa aika lapselliselta ja muna - no... oudolta. Anna vaikka joku lahjakortti tai tosiaan niitä ihania kukkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapana ostaa ihan halpoja hauskoja lahjoja..eikä juhlakalu odota saavansa arabiaa ja hopeisia kakkulapioita : D



yksi pari tuo pari iittalan lasia vinkkupullon ja sit jonku lasisen kattilan alustan...



rahallisesti on vain 4 euroa kalliimpi lahja mutta muuten ehkä silleen fiinimpi.



ja kyllä olen ajatellut tuon huonon lahjani kanssa mennä...ei oo mun ongelma jos ei tykkää lahjasta...samalla tyypilla on myös synttärit kesällä ja tarvii uusi lahja keksiä siksi...



lahjatoiveena oli mm sauvasekotin ,monitoimikone ym mut sukulaiset on ne varanneet jo...

Vierailija
8/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotain lahjakorttia tai etenkään maljakkoa, ellei maljakko tms. olisi itse tehty. Meillä ystävät tuntevat toisensa ja voivat hyvin viedä jotain inside-lahjoja.



Go for it girl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuva ei oo siitä aplapelistä vaan samasta aiheesta ja ihan siis oikean taulun kuva joka vaan on ite tulostettu!

värit on samat kuin mitä he käyttää sisustuksessa!

heillä ei siis paljoa tauluja just siks kun on kalliita vaan lähinnä tyyliin juliste seinällä.



palapeli on pallon muodossa eli ei mikään tavis peli!



Vierailija
10/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemästä taulusta kuvan ja printannut sen kehyvkseen? Eiköhän tuo ole väärennystä. Halpaa ja mautonta nyt ainakin, mutta niin on toisaalta tradenomikin.



Suoraan sanottuna: jos mulle tulisi tuollaista kamaa niin menisi roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän väärennys ole se kun maalaa täsmälleen saman kuvan ja väittää oikeeksi...mulla vaan kuva joka on nätti enkä väitä oikeeksi vaan se on vaan halpa tulostus oikeesta!

mun mielestä tuo ei oo väärentämistä mutta voin olla outo...

kuten jo lahjakin sanoo...

Vierailija
12/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi yhtään, en yhtään.



Mutta tärkeintähän on se ajatus, niin ainakin sanotaan.



Vastaan tähän siksi että kysyt, en loukatakseni tai mollatakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taulussa on siis kuva hevosesta värikkäällä taustalla...heppatyttö siis lahjan saajana!

Vierailija
14/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tiedät paremmin, että tykkää, niin miksi kysyit? Minäkään en halua mollata, eikä tärkeintä ole lahja. Kysyit kuitenkin mielipidettä lahjaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin lahjakortti vaikka johonkin kivaan sisustusliikkeeseen, tavarataloon, kirjakauppaan tai kosmetologille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi