Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilitteko itse kohdunsuun tilannetta loppuraskaudessa???

Vierailija
08.03.2008 |

Toisessa ketjussa äiti kertoi että rv 34 ja tuntuisi omalla sormella kokeiltuna että kohdunsuu on jo sormelle auki?!

Onko tällanen ihan normaalia? En oo ees tajunnut että oman sormen vois tunkea sinne asti, puhumattakaan bakteereista...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkinut, joka raskaudessa ja varmaan viikon välein ihan loppuraskaudessa. Suihkussa ollessa kokeillut, tietty pestyin sormin yms. Eipä siinä sen enempää ole bakteereja kuin miehen vehkeessäkään..

Vierailija
2/3 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöpöjen määrä paljaissa käsissä kynsien alla ym on huikea hyvästä käsipesusta huolimatta. Kurjaa jos sattuu vedet menemään etuajassa ja on itse kuskannut sinne pöpöt valmiiksi tyrkylle. Ei ole MITÄÄN SYYTÄ kaivella sitä itse. Jos mietityttää, niin voi sen käydä lääkärillä tarkistuttamassa. Pelkkä uteliaisuus on huono peruste.

t: synnärilläkin työskennellyt, nykyään tk-lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen vehje ei mene kohdunsuun pintaan ollenkaan niin tiiviisti kiinni pöpöjään siirtämään kuin sormi (jossa vielä on kynsi ja sen alus - oikeat pöpöansat) jos sillä tutkiskelee ja kaivelee!!!!! JA kyllä se miehen vehje on aika paljon puhtaampi kuin sormi JOS SE ON ASINMUKAISESTI PESTY ennen yhdyntää. JA sietäisi kyllä loppuraskaudessa tosiaankin olla.

t: 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme