Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on rintaliiviesi koko? Löydätkö helposti oman kokoisia rintaliivejä kaupoista?

Vierailija
08.03.2008 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän kyllä (en aina helposti), mutta mieluisia on vaikeampi löytää.

Vierailija
2/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä jos kuka tartteisin niitä liivejä. Tässä ei kysyntä ja tarjonta kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat rintsikat on pienirintaisille. Ongelma yleensä on, jos löytää hyvän kuppikoon, niin ympärys on 95-100 cm! Tai sitten olkaimet on nirunaruja...

Vierailija
4/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaan liivit bravissimolta

Vierailija
5/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvasta paikasta löytyy, mutta esim. Ellokselta voi tilata. Ja nämä koot on aina rumia!! Siis sellaisia mummorintsikoita eikä mitään nättejä.. Joskus on löytynyt Seppälästä ihan ok-näköisiä, mutta tosi harvoin.

Vierailija
6/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä löydy " tavallisista" kaupoista/tavarataloista ja erikoisliikkeissä hirrrrmu kalliita (viimeksi ostin rintsikat 2v sitten...).

Ja kaarituettomia on myös tosi vähän, kun on vähän tuota vatsaakin, olisi kiva ettei kaaret tee kipeätä koko ajan.

Vierailija
7/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vaikeuksia löytää kunnon tukevia liivejä (koska mulla ei tod ole mitkään kauniit, kiinteät D:t). Käytän arkikäytössä Triumphin Tiraction-sporttiliivejä, mutta pitäisi tosiaan löytää hieman isompi koko, koska nyt tapahtuu pientä tursuamista kuppien kohdalla ja se on helvetin rumaa. Mutta pitävätpä paikallaan.

Vierailija
8/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihinkin jää vähän tyhjää...

Vierailija
9/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat koot lähtee 75 tai sit jos kokoa 70 on niin vain kuppikokoon b asti. Oma ympärysmitta on 72cm joten koko 75cm on 3cm liian iso eikä auta vaikka ottaisin niin satun vastaavan koon eli 75C koska ei istu ollenkaan päälle. Toisekseen rinnat on sen malliset et alkavat läheltä kainaloita joten kaikki mallit ei käy (sellaiset joissa kuppi asettuu enemmän keskelle rintakehää esim gossard) Jos löytyy omankokoisia ostan usein 10kpl ettei tarvii etsiä uusia koko ajan.

Vierailija
10/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 80D-DD. Ainoa malli joka sopii löytyy Lindexiltä ja vain musta ja valkoinen sekä joku puuteri. Miksi isorintaisille ei voida tehdä kauniita kuoseja liiveihin? Tuntuu, että meitä isorintaisia kuitenkin on huomattavan paljon!

Vierailija
11/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikaupoista?

Vierailija
12/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan standardikokoinen, mutta mun melestä rintaliivejä on todella vaikea löytää hyvin istuvia. Mä olen löytänyt Funky Ladysta yhden merkin ja mallin ja ostan yleensä sitä samaa perusarkikäyttöön.

Uskon, että monilla on sama ongelma. Keskimäärin kun naisia katsoo, niin monilla on väärän kokoiset liivit. Joko rinnat tursuaa päältä tai kainaloista, tai läskit tursuavat selästä tai rinnat ovat navan korkeudella.

Vierailija
13/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaupoissa kyllä olisi minun kokoani, mutta se on aina loppu :O

Tuntuu olevan yleinen koko, sillä se on lähes aina lopussa kun menen katselemaan, muita kokoja saattaa olla monta kappaletta aina sitä yhtä kokoa jäljellä ja tuota ei yhtään tai yksi. Nyt käynkin usein liikkeissä vaanimassa, että olisin paikalla heti kun uudet erät ovat saapuneet

Vierailija
14/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sopivin koko on B75

Vierailija
15/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy, oikeastaan joka kaupasta ja lähes joka mallia.

Vierailija
16/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy oikeastaan ihan hyvin. Olin ennen 75a ja sitä löytyi kyllä paremmin.

Vierailija
17/17 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma on toppaukset. Monissa liiveissä on paksut geelitoppaukset, vaikka minulle riittää ihan kevyt toppaus. Tai sitten ne on jotain söpöjä Nalle Puheja.

Joissain malleissa koot alkaa vasta B:stä.

Etsimällä ei aina löydy, mutta kun ostaa aina kun löytyy niin pärjää ihan tavallsiten vaatekauppojen valikoimilla.