Geishakuulien käyttäjät:
Pysyykös ne kuulat teillä vaikka kävellessä siellä ongelmitta?
Minulla meinaa tipahtaa 1-2 minutin kuluttua vaikka vain seison paikallaan. Miten pitäisi menetellä??
synnytys oli 3 viikkoa sitten
Kommentit (6)
Parissa kuukaudessa sain jo ihmeitä tälleen aikaan. Pidin sellasia 5-15 minutin aikoja useitakin päivässä silloin alussa. Lihakset tottuivat ja alkoivat pitää ne kuulat aina paremmin.
Nyt menee myöskin niin kauan kun haluan kuulien kanssa. Tänäänkin kuulat olivat ihan aamusta kun oltiin muksujen kanssa ulkoilemassa, ja vielä kaupungilla asioilla olon ajan. Äsken vasta poistin. Lihakset toosi hyvässä kunnossa.
Sitten kun niillä sujuu, niin vaihtaa niihin pienempiin geishakuuliin.
Yllätys, yllätys ne eivät pysyneet ollenkaan sisällä emättimessä synnytyksen jälkeen.
Nyt on sitten ollut kuukauden ajan nämä isommat Smartballs- nimiset, ja toimivat hyvin.
vuoto vielä?
En olisi voinut vielä noin aikaisin pitää :x
Mutta joo, mulla itsellä käytössä Smartbalssit, ne on isot eikä helposti valu pois, ainakin jo parin kerran jäklkeen pysyy aika vaivatta samalla kun siivoilee ja käy vaikka kaupassa.
Minulla jumppa tapahtuu myös supisteluja tehden sopivalla hetkellä.
Kuulat on myös käytössä ja ne tehostavat asiaa.
Ensimmäiset viikot/-kuukaudet vain rauhallisesti liikkuen niiden kuulien kanssa. Kun lihakset aktivoituvat, niin jumppaus edistyy hyvää vauhtia. ((:
mutta aluss avaluivat ulos. Pidät sen pari minuuttia kerrallaan, kyllä se siitä vähitellen petraantuu :)
Niin, ja onnea vauvasta!