kokemuksia nuvaringistä?
siis ehkäisyrenkaasta..itse kokeilin sitä, mutta se tuntui hirveältä! Rengas on iso ja jäykkä, n 5cm leveä, ja se kyllä tuntui kummalliselta kiristävältä emättimen takaosassa..miten sellaista härveliä voisi pitää 3 viikkoa putkeen?
tosi huono mun mielestä.
Kommentit (3)
Huippu kapistus mielestäni. Olen tykännyt tosi paljon.
Itsellä oli Nuvaring kolme kuukautta käytössä, mutta se ei sopinut minulle. Itsestä tuntui miltei koko ajan siltä, että kondomi olisi ollut rullalla sisälläni. Olen hyvin allerginen kaikelle ja nuvaringin kanssa kävi niin, että se ärsytti emätintä ihan hirveästi. Eli tuo tunne saattoi johtua ihan siitäkin. Limakalvot kuivuivat ja olin kuiva, kuin saharan autiomaan vaikka kuinka yritti liukkaria käyttää, niin ei auttanut. Paikat kirveli ja kutisi ihan koko ajan. Myös miehen peniksen pää ärsyyntyi nuvaringistä ja meni ihan haavaumille/näpyille ja seksi ei onnistunut seuraavaan 2-3 päivään. Ilman nuvaringiä seksi sujui jotenkuten.
Jos tuntuu ettei nuvaring sovi, niin kannattaa kokeilla vaikka ehkäisy laastaria, ihon alle laitettavia kapseleita, piikitystä, kierukkaa, e-pillereitä jne.. vaihtoehtoja löytyy..
Seksin ajaksi otin sen kyllä aina pois.