Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Lopettakaa nyt tuo lässytys! Kumma, että ihmiset ei saa naamaansa oikeassa elämässä auki, kun ovat täällä lässyttämässä.
:D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:21"]Hitsit sulla on ihana vartalo.
[/quote] Millainen?
Ota muhun yhteyttä ja kerro mitä sulle kuuluu. J.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:21"]Hitsit sulla on ihana vartalo. [/quote] Millainen?
[/quote]
Sellanen kotoisan oloinen ihana miehen vartalo. Pystyn jo kuvittelemaan miltä tuoksuu ja tuntuu. :-)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:21"]Hitsit sulla on ihana vartalo. [/quote] Millainen?
[/quote]
Ne hartiat varsinkin ja selkä..
Kiitos. Olet ollut järjen ääni jo yli viisi vuotta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:35"] [quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:29"]mä olen tehnyt ratkaisun mä päätin jotain kuolettaa itsestäni [/quote] miksi? [/quote] Siksi. [/quote] Mäkin voisin kuolettaa sinisilmäisyyttäni ja uskoani hyvyyteen :P
[/quote]
jos viittaat sanoihin, niin taidamme ymmärtää ne eri tavoilla
[/quote] ?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:28"]Ota muhun yhteyttä ja kerro mitä sulle kuuluu. J.
[/quote] Ei ole yhteystietoja.
Pus pus pus!! Taas hirveä hinku saada tavata...täytyy olla kärsivällinen.
H, olet tajuttoman upea ilmestys. Tyrmäävin nainen koskaan.
Mihin tämä johtaa? En kehtaa aina olla se joka ensimmäisenä laittaa viestin. Vaikka haluaisin kyllä. Ei mun iltaa häiritse se, että se olisit sinä joka kirjoittaa ensimmäisenä. Vai vastaatko vain kohteliaisuuttasi? En tiedä mitä ajattelit minusta silloin kun viimeksi nähtiin. Ajattelin itse silloin kaverillisesti sinusta mutta jotakin tapahtui ja olen ajatellut sinua paljon sen jälkeen. En yritä keksiä enää tekosyitä tapaamiselle, ehdota sinä jos haluat nähdä.
Hei punatulkut, ärsyttää kun rynnitte ja syötte aina lintulaudan tyhjäksi niin nopeasti ja muille linnuille ei jää mitään. :(
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:43"]
Onkohan sillä miehellä iso?
[/quote]
Tossa allahan se sanotaan, että 3000. On 3000 millinen mela. Laske siitä onko se iso.
Hitsit sulla on ihana vartalo.