Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:49"]
En ymmärrä miten voin olla ihastunut sinuun ja sinä ilmeisesti minuun, kun tiedän että me ollaan oikeasti tosi erilaisia. Oon varma että jos me joskus jutellaan vähänkin pidempään, niin sun kiinnostus katoaa samantien, kun tajuat millainen tylsimys oikeasti olen.
[/quote] Mutta ollaanko sitten kuitenkaan niin erilaisia? On meissä paljon samaakin?
tästä tulee varmaan av historian pisin ketju
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:29"]Jos tietäisit miten voimakkaat tunteet mulla on sua kohtaan niin yllätyisit. Olen itsekkin niin ihmeissäni, ollut jo yli vuoden. Surullista mutta niin se vain menee että varmasti monia meistä on joku joskus palavasti rakastunut emmekä koskaan ole siitä saaneet tietää. Ihmismielen koukerot ovat niin omituisia monesti. Juuri sitä kauneinta yritetään piilotella haavoittumiseen ja torjunnan pelossa viimeiseen asti. Kärsien. [/quote] Kenelle tämä viesti?
[/quote]
Tämä menee miehelle töissä naiselta joka tuntee itsensä niin tyhmäksi. Haluaisin vajota maan alle suoraan sanottuna :/
Ääh, mietin sua edelleen koko ajan...Koko v*tun ajan. Haluan sua, sut itelleni! Olet aivan varmasti minun sielunkumppani. Mutta kai se on vaan unohdettava taas kerran. R sulle.
S.P:lle Iisalmeen. Kohta kolme vuotta mä oon ollu ihastunu suhun, mut en oo vaan pystyny näyttää sitä. Kuukauden päästä meiän tiet eroaa ja tiiän et oon auttamatta myöhässä. Kun mä viime ystävänpäivänä sain halata sua, olin niin onnellinen. Sillo tuntu et polvet pettää ja leijun jossai pilvissä. Aina ku katot mua sun ihanan sinisillä silmillä tuntuu ku oisin ainoo tyttö maailmassa. En voi ikinä unohtaa sua.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:49"]
En ymmärrä miten voin olla ihastunut sinuun ja sinä ilmeisesti minuun, kun tiedän että me ollaan oikeasti tosi erilaisia. Oon varma että jos me joskus jutellaan vähänkin pidempään, niin sun kiinnostus katoaa samantien, kun tajuat millainen tylsimys oikeasti olen.
[/quote]
Meneekö miehelle vai naiselle?
[/quote]
naiselle
[/quote]
Tämän voisi osua omalle kohdalleni, mutta koska todennäköisyys on hyvin pieni, niin tuskinpa. Ja olen hyvin epävarma hänen tunteistaan minua kohtaan. Mutta JOS tämä olisi hänen kirjoittamansa kertoisin, että en etsikään mitään erikoista ja jännittävää miestä, joka täyttää elämäni yllätyksellisyydellään. Minulla on jo hyvä elämä, johon haluaisin hänet jakamaan kanssani arkea ja juhlaa. Haluaisin hänen hellyyttään ja rakkauttaan, sekä antaa sitä hänelle takaisin.
Sitä en voi selittää miksi haluaisin juuri hänet, mutta se ei muutu miksikään. Meidän yhteinen arki vaan tuskin koskaan on mahdollista.
[/quote]
Ei ollu sulle
[/quote]
Mieheltäkö?
Tulin just saunasta ja mietin selä loikoillessani, että olisi ollut ihanaa olla siellä sun kanssa.
Simo, en tiedä miksi ajattelen sinua näin paljon. Vaikutat kivalle ja mielenkiintoiselle tyypille, ja olisi joskus ihana päästä juttelemaan kanssasi ja tutustua paremmin. En vain itse ole tarpeeksi rohkea, eikä sopivaa tilaisuutta ole tullut.
Ps. Näytit komealle puku päällä.
Olet ärsyttävä jaarittelija, joka tykkää liikaa kuunnella omaa ääntään ja besserwisseröidä. Sun kanssa on oikeasti ihan tuskaa tehdä töitä!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:37"]No jos oot mun J, niin laita ees hyvän yön viesti. Vastaan varmasti. M
[/quote]
Pahoin pelkään, että et ole mun M.
Odotin näkemistäsi, melkein jännitti kivalla tavalla. Olipa pettymys... Vaikka kyse olisi siitä, että yritit saada minut mustasukkaiseksi, en halua kyllä mitään tekemistä ihmisen kanssa joka harrastaa tuollaisia lapsellisia pelejä. Hyvä tosin ettei tarvitse miettiä "mitä jos" enää. "Ei kiitos" on paljon selkeämpi ja vapauttavampi tila.
Et ikinä tätä tule lukemaan, mut ajatus siitä mahdottoman pienestä mahdollisuudesta lämmittää mieltä. En jaksais enää tätä tuskaisaa ihastumisen määrää. Ajankohta on vaan niin väärä, tiedäthän.. Tuntuu että tukehdun sun lähellä. Aargh. Voisko asiat olla toisin?
Huomenta päivää, aamu-unisena hieron silmiäni auki. Tuumailempa tässä eilistä päivää ja sinua. En saa sinua pois mielestäni, hetkeksikään. Niin kova ikävä että en sitä osaa sanoiksi edes pukea. From T to I <3
Sussa on älyttömän voimakas seksuaalinen vetovoima, ettäs tiedät.
K miksi holhoat minua kuin pientä lasta, ei toimi vaan ärsyttää!
Janne J. Oulusta, sä oot kyllä ihan tajuttoman seksikäs mies! Tänään tajusin sen! Miksi, oi miksi sinun pitää olla naimisissa ja sinulla pitää olla perhe!!! t.säikäyttelijä
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:25"]
Sussa on älyttömän voimakas seksuaalinen vetovoima, ettäs tiedät.
[/quote]Tiiän sen ; )
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:50"]
Rakastellaanko?
[/quote]
Tule tänne!
Se alkoi syksyllä, kun kävelit vastaan ja käteltiin.. et täällä varmaan lukemassa käy vaikka vauvakuume sinulla taitaa ollakin.. kuukausia katseita silloin tällöin kohdatessamme.. vaikka olen yrittänyt unohtaa en ole siihen kyennyt.. lähelläsi tuntuu kuin kuuluisit viereeni ja kun katsot silmiin tuntuu kuin tietäisit kaikki salaisuuteni.. järjellä ajateltuna emme voisi olla yhdessä liian moneen sattuisi, mutta en enää ajattele järjellä, ei se aiemminkaan ole onnellista loppua tuonut.. kiitos kun sait minut elämään ja hyppäämään uuteen elämään vaikka en sinua saisikaan tai meidän välillä ei mitään enempää tapahtuisikaan.. en tee aloitetta ettei perhesi rikkoutuisi, omani rikoin jo.. joku päivä taas kohdataan - ja en voi poskieni punastumiselle mitään..