Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:51"]
Ajattelen sua usein myös.
[/quote]
[todella usein]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:45"]
Pyydä mut huomenna töissä sun luo. Soita vaikka. Keksi jotain.
[/quote]
Eh... ollaanko edes samaan aikaan töissä. Ja miten ehtii...
Iltalääkkeet ja nukkumaan, hopihopi :)
Pyydä mut merelle ja juota samppanjaa, niin tunnustan, miten ihastunut olen ollut suhun vuositolkulla.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:03"]
Pyydä mut merelle ja juota samppanjaa, niin tunnustan, miten ihastunut olen ollut suhun vuositolkulla.
[/quote] Ihana.
Mä en kestä tätä ikävää ja surua. Välillä tuntuu siltä että olisi parempi vain lähteä pois kuin tuntea tätä ikävää ja tuskaa.
Kuulehan mies, kun sä katsot mua tuolla tavalla ja hymyilet, niin ymmärrätkö, että muutun silloin sulaksi vahaksi? Voi kun vielä koskettaisit, edes vähän hipaisisit. Mutta varo, voin polttaa!
Jesse, anna mulle mahollisuus tulla huomenna juttelemaan. Mulla on ollu jo pidemmän aikaa paljon sanottavaa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:35"]Kuulehan mies, kun sä katsot mua tuolla tavalla ja hymyilet, niin ymmärrätkö, että muutun silloin sulaksi vahaksi? Voi kun vielä koskettaisit, edes vähän hipaisisit. Mutta varo, voin polttaa!
[/quote]
Ihana <3
Jos tajuaa seisovansa jo valmiiksi raunioiden keskellä, antaa koko paskan palaa vaan! Jotakin parempaa nousee tuhkasta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:25"]
Haluaisin vain käpertyä sinua vasten. En edes tehdä mitään. Vain olla. Yhdessä
[/quote] Se tekisi hyvää. <3
Olisin tänään halunnut yrittää korjata eilisen, mutta eipä näkynyt sua :(
Jos tulevatkin vuodet käsiimme vain rikkoutuu.
Eipä tietenkään. Tämä tästä. T. Aulikki
Hemmetin vaikeeta olla niin lähellä, että kuulee toisen hengityksen, eikä kuitenkaan saa koskettaa. Miehelle menee.
Kyllä minä tiedän, kuinka kehomme kietoutuu.
Kyllä minä muistan, kelle ihosi tuoksuu.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:01"]
[/quote]
NYT mullekin aukeni tää: Eli Muru ja Stella olivat AV:n ikioma lesbopari, jotka erosivat eilen :-(
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:05"]
Kyllä minä tiedän, kuinka kehomme kietoutuu.
Kyllä minä muistan, kelle ihosi tuoksuu.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:01"]
[/quote]
[/quote]
Ajatteletko sä mua yhtä usein kun mä sua? Jotenkin tuntuu että et, mutta silti uskallan toivoa että ajattelet. Mulla on kamala ikävä sua vaikka et sitä ehkä ihan heti uskoisikaan. Oot mulle todella tärkeä vaikka ollaankin aika erilaisia. <3