Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Avovaimoni, rakastan sinua mutta ainoa mikä häiritsee on liian isot ja roikkuvat häpyhuulesi. :(
Sori mä oon jo <3
Unohtu kertoo kaikes kiirees.
Taas yksi valvottu yö takana. Mulla on sua rakkaani valtava ikävä. Saisinpa sut omakseni, vaatii vaan liian paljon uhrauksia. Aamupusu <3
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:31"]
Se tarjous oluelle tai kahville lähdöstä on voimassa, niin kauan kuin tarvitsee. :) Jo nyt alkaa kädet täristä pelkästä ajatuksesta...
Kerrohan montako kirjainta etunimessäsi on? Entäpä minun?
[/quote]
Neljä ja kuusi
[/quote]
Seurasin vain sivusta, mutta nyt kuumottaa jo vähäsen...
"Waves"
Saw the water, not the waves
Caught your eye, forgot your name
Always leaving, either way
I want you to stop me
Episodes to fantasize
TV movie of our lives
The future is all mine
I'll find it on my way back
When I'm gone
I'll know what I've done
I'll go where I don't belong
It's all, not one
I love everything
No sleep; I lose everything
Oh don't tell me again
I won't see you again
Not one
I love everything
Oh, don't tell me again
I won't see you again
Saw the waves, but not the tide
I couldn't stay, I don't know why
A sailor married to the sea
My luck is a lost key
The door is locked from the inside
Don't wait around, I won't arrive
Keep a room somewhere for me
I'll find it on my way back
When I'm gone
I'll know what I've done
I'll go where I don't belong
It's all, not one
I love everything
Oh don't tell me again
I won't see you again
Not one
I love everything
Oh, don't tell me again
I won't see you again
Dumdidum... :) Fantasies....
Onnellinen päivä paratiisissa on alkamassa taas.... Laa laa la la la la laa!
sinulla ei koskaan tule olemaan mitään käsitystä kuinka paljon mua loukkasi ja satutit. sun suusta ei muuta tullut ku valheita. kaikelta mitä olet ikinä sanonu tai tehnyt on tippunut pohja alta. miksi sinun piti valehdella vaikka monta kertaa kysyin? tavallaan tiesin koko ajan että jotain, mutta en olisi ikinä uskonut tätä. ei ihminen voi pyörittää kahta suhdetta yhtäaikaa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:01"]V, rakastan sinua:)
[/quote]
Jannulle terveisiä:)
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 06:21"]Taas yksi valvottu yö takana. Mulla on sua rakkaani valtava ikävä. Saisinpa sut omakseni, vaatii vaan liian paljon uhrauksia. Aamupusu <3
[/quote]
Haisevalla hengityksellä! Mmm..
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 02:27"]Hyvää yötä <3...
[/quote]
Tää oli pakko olla mulle!!!! Iiiikkkkk!!! Ihkuu<3
[/quote]ei vaan se oli mulle
[/quote]
Eipäs kun mulle. Tiedän tuon joka on sen kirjoittanut. Toivottaa mulle juuri tuolla tavalla hyvää yötä. Ihanaa!!
Hei hei hei kirjottakaas nyt tänne jotain randomii :D
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 14:26"]Hei hei hei kirjottakaas nyt tänne jotain randomii :D
[/quote]
Hei olin eka joka kirjotti sivulle 87 B)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 09:17"]Kuinka mitenkään voisin unohtaa sut, kun nytkin sain muistutuksen sun olemassaolosta heti aamusta. Tosi vaikee arvata ketä ajattelen taas tänäänkin koko päivän.. :/
[/quote]
Millaisen muistutuksen?
[/quote]Mulle puhuttiin susta.
Näin susta unta viime yönä, se oli ihana uni ja heräsin hymyillen. Odotan jo maanantaita, vaikken voi sitä sulle kertoakaan. Toivottavasti tämä ei ole sulle liian raskasta - mulle on vähän kyllä on, mutten halua irtikään. Kai me ollaan aikuisia ja pystytään tähän?
En tiedä kenen kanssa täällä juttelen, mutta tämä kollektiivipersoona on jo muodostunut ystäväkseni. Tsemppiä vaan mulle!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 02:22"]
Mä olen kai antanut anteeksi kaiken mitä mulle teit. Lähinnä siksi että osaisin jatkaa elämääni ja että voisin elää normaalissa parisuhteessa ihanan miehen kanssa, jonka olen löytänyt. Annoin anteeksi koska olen sen itselleni velkaa, mutta en koskaan hyväksy mitä mulle teit. Joka päivä toivon että olet parantanut tapasi. Että mä olen ainoa, jota satutit, etkä koskaan satuta ketään. Silti sisimmässäni toivon että kuolisit pois. Olet hirviö.
[/quote]
Miksi et anna anteeksi ihan suullisesti, minäkin annan sinulle anteeksi...
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 09:17"]Kuinka mitenkään voisin unohtaa sut, kun nytkin sain muistutuksen sun olemassaolosta heti aamusta. Tosi vaikee arvata ketä ajattelen taas tänäänkin koko päivän.. :/
[/quote]
Millaisen muistutuksen?
[/quote]Mulle puhuttiin susta.
[/quote] kuka puhui?
Saanko luvan halata sua joka keskiviikko ja suudella 13.2? (ollaan matkoilla 14.2...) :)
Mullekin on tässä matkan varrella muutamaan otteeseen puhuttu susta. Oon ollut vaan ihan pokkana, että "jaa vai sellasta" ja vaihtanut puheenaihetta.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 04:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:52"]
Voe elämän kevät! Laittakaa nyt nimet tai edes nimikirjaimet noihin viesteihinne, niin ehkä joku joskus osuukin!
[/quote]
joo niin kuinka moni mies näitä käy oikeasti täällä lukemassa? :D in your dreams.....
[/quote]
Mä ainakin kirjoitin omani suomeksi henkilölle, joka ei osaa varmaan sanaakaan suomea enkä kyllä odota hänen eksyvän tänne av-palstalle google transleteilemaan terveisiä ja näkevän viestini. Eli siis itse ainakin halusin vain purkaa tunteita anonyymisti ja satuin nyt tekemään sen tänne. Onhan näitä muidenkin tekstejä kiinnostava lukea, ihmisyyden tunteiden kirjo esillä, ja ehkä ovat rehellisiä kun ei tarvitse miettiä normeja sanomisilleen.