Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:39"]
Mä halusin sun kanssa niin paljon enemmän, mutta nyt olen ymmärtänyt ettei se ole mahdollista ennen kuin saat elämäsi kuntoon. Jos saat! Älä silti luule että hylkään. Otan sinut syliin ja silitän niin kuin ennenkin, olit sitten minun tai vain ystävä :)
[/quote]
Omin tämän. Tiedät, että haluan päästä sun luo. Jos päästän tunteet valloilleen, niin tukahduttaa etten ole lähelläs jo. Kaikki järjestyy, älä hätäile. <3
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:21"]
Olet tajuttoman ihana rakastaja ja upea ystävä. Maailma on sun ansiosta parempi paikka mulle.
[/quote]
Edelleen näin.
[/quote]
Ja yhä. Vähitellen, kun molempien eroista on jo riittävästi aikaa, tästä voi ehkä tulla muutakin. Mä olen kiitollinen kaikesta siitä kärsivällisyydestä, toisten kunnioittamisesta ja elämälle lojaalisuudesta, joita olemme yhdessä oppineet.
Sinä olet kaunis.
[/quote]
Kiitos, kun vihjasit. Kyllä, ei pelkästään pian vaan käytännössä nyt. :) Melkein huimaa, mutta susta saa rohkeutta. Sä suorastaan olet itse Pelottomuus.
Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:34"]
Minusta alkaa tulla vainoharhainen. Kuvittelen, että muutama viesti on osoitettu minulle. t. A
[/quote]
Niin siinä pikkuhiljaa käy...:)
Minusta alkaa tulla vainoharhainen. Kuvittelen, että muutama viesti on osoitettu minulle. t. A
[/quote]
No en nyt vainoharhaiseksi sanoisi, kun äsken juuri mietin sinua taas. :)
Keneltä A arvelee viestien olevan?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:34"]
[/quote]
No en nyt vainoharhaiseksi sanoisi, kun äsken juuri mietin sinua taas. :)
[/quote
no niin ;)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:34"] Minusta alkaa tulla vainoharhainen. Kuvittelen, että muutama viesti on osoitettu minulle. t. A [/quote] No en nyt vainoharhaiseksi sanoisi, kun äsken juuri mietin sinua taas. :) [/quote no niin ;)
[/quote]
Hih, mokasit lainauksen, höpsö ;)
Nyt mussu väsyttää kamalasti. En jaksaisi millään ottaa ajatuksistani kiinni ja jutella. Pää ihan himmeä. :)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:42"]Keneltä A arvelee viestien olevan?
[/quote]
Tuskinpa kuitenkaan se keneltä toivoisin...
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:42"]Keneltä A arvelee viestien olevan? [/quote] Tuskinpa kuitenkaan se keneltä toivoisin...
[/quote]
Anna vinkki ;)
Juha... laita mulle viestiä. S
Onko täällä muita, jotka ihan koukussa tähän keskusteluun?
Tuu rakas jo kotion, kauhee ikävä.
Oon kakalla ja selaan tätä keskustelua.
[/quote]
ties vaikka puhuinkin juuri sinulle
-p
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:58"]Onko täällä muita, jotka ihan koukussa tähän keskusteluun?
[/quote]joo :) kiva ajanviete
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:06"]
[/quote]
ties vaikka puhuinkin juuri sinulle
-p
[/quote]
Hei, äläpäs vie minun A:tani! :(
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:58"]Onko täällä muita, jotka ihan koukussa tähän keskusteluun? [/quote]joo :) kiva ajanviete
[/quote]
Minäkin oon koukussa. Odotan aina että joku vastais mun viestiin, tai että se oikea henkilö vastais, mutta kukaan ei vastaa. Yläpeukkuja kyllä tulee hitaasti eli jotkut ehkä tunnistaa itsensä viestistä, mutta tunnistaako se jolle se on tarkoitettu...
Todella monihan on tätä keskustelua lukenut, eli voi jopa olla, että tunnistamisia on käynyt :)
Mä halusin sun kanssa niin paljon enemmän, mutta nyt olen ymmärtänyt ettei se ole mahdollista ennen kuin saat elämäsi kuntoon. Jos saat! Älä silti luule että hylkään. Otan sinut syliin ja silitän niin kuin ennenkin, olit sitten minun tai vain ystävä :)