Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:38"]
Moi! Mä kävin täällä!
K
[/quote]
Minun tekisi mieli syyttää sinua identiteettivarkaaksi.
alkuperäinen K
Taidan tykätä sinusta, lähdetäänkö kahville?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:34"]
M.M. Olet myös mielessäin..
[/quote]
Ja sinä minun....
T: MM
Niin väärään aikaan toisemme kohdattiin. Ikävä sua T
mä olen tehnyt ratkaisun
mä päätin jotain kuolettaa itsestäni
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:29"]mä olen tehnyt ratkaisun
mä päätin jotain kuolettaa itsestäni
[/quote] miksi?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:17"]
S, odottelen jo seuraavalla asemalla. Ehkä tulet seuraavalla junalla ja näen, kun heilutat mulle ikkunasta ja jatkat matkaa. Tai ehkä astut laiturille ja kävelet hymyillen mua vastaan. Kävi miten tahansa, niin Rakastan Sua, nyt ja aina. ❤️ P
[/quote]
Haluaisin että tämä olisi mulle, vaikka todennäköisyys siihen on mitätön.
Saatanan uuno voitko osallistua kodin siivoukseen ihan oma-aloitteisesti ettei aina tarvitsisi valittaa/ohjeistaa. Ei helvetti että menee hermot.
Ikävä. Ei puhuttu tänään yhtään mitään.
Älkää viitsikö laittaa noita turhia numeroita. Jotkut vaikuttavat pitävän tätä ketjua jonkinlaisena chattina. Oikeita chattejakin on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:29"]mä olen tehnyt ratkaisun mä päätin jotain kuolettaa itsestäni [/quote] miksi?
[/quote]
Mun on niin vaikee luottaaa suhun. En voi unohtaa sitä mitä kaikkea teit mulle syksyllä, sun pitää ansaita mun luottamus! En kohta jaksa enään tätä epätietoisuutta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:29"]mä olen tehnyt ratkaisun mä päätin jotain kuolettaa itsestäni [/quote] miksi?
[/quote]
Siksi.
[/quote] Mäkin voisin kuolettaa sinisilmäisyyttäni ja uskoani hyvyyteen :P
Jos nyt lopetetaan tämä tähän ihan yhteisymmärryksessä. Vaadit kohtuuttomia, vaadit liikaa.
Oi, mä haluan koskea sua! Miten voi pari päivää tuntua näin pitkältä ajalta.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:17"]
S, odottelen jo seuraavalla asemalla. Ehkä tulet seuraavalla junalla ja näen, kun heilutat mulle ikkunasta ja jatkat matkaa. Tai ehkä astut laiturille ja kävelet hymyillen mua vastaan. Kävi miten tahansa, niin Rakastan Sua, nyt ja aina. ❤️ P
[/quote]
Voi kuule, kun tuo sun rata on poistettu käytöstä kannattamattomana jo aikoja sitten. Heilutan täältä vähän etäämpää.
S
Hiton V! Olisit voinut vastata siihen mailiin ettei kiinnosta. Miksei voi vastata nätisti vaikka korulauseilla ja tekosyillä? Haluatko olla vain hiljaa ja pitää kumminkin mahdollisuudet avoinna vai mistä on kysymys? En halua jäädä roikkumaan. En tee itsestäni naurunalaisempaa. Pidä tunkkis, jollen kelpaa. Vientiä on ilman suakin.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:14"]Mä kirjoitan päiväkirjaa. Kirjoitan tänne. Kirjoitan minne tahansa muualle vaan en sulle. Sanat hävisi, menin kai lukkoon. Sä tiedät, että sulla ei pitäisi olla minkäänlaista kynnystä puhua mulle. Sä tiedät, että olen hyväksyvä ja helposti lähestyttävä. Anna niin saat, saa ja anna. Siinä elämä, ihmissuhteiden arvo ja rikkaus. Lopeta kyyhötys ja ala elää!
[/quote]Onko tää "miehelle"?
[/quote]
Kyllä. Miehelle, mutte ei "miehelle".
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:22"]Jos nyt lopetetaan tämä tähän ihan yhteisymmärryksessä. Vaadit kohtuuttomia, vaadit liikaa.
[/quote] Mitä?
Tajusin tänään, että on tosi vaikeaa olla rehellinen omista tunteistaan, edes itselle. Vielä vaikeampaa se on, kun olet poissa. Tunteet suhteessa ei mihinkään... Alan vakuuttua, että tämä oli tässä. Jännä juttu, mutta liian monta kertaa olen tämän kuvion elämässäni nähnyt. Miten voisin vakuuttua tunteistasi? En suoraan sanottuna mitenkään. Niiden energioiden, kun pitäisi virrata molempiin suuntiin. Etkö tätä todella tajua!?