Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Timolle vuosien taakse. Olet usein mielessä, seksi kanssasi oli taivaallista ja mietin sinua yhä usein masturboidessani. Ei meistä ikinä olisi voinut sen enempää tulla mutta kiitokset kiihkeistä hetkistä. :-)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:37"]Sinulle A jonka kanssa vietin kolme vuotta elämästäni. Tiedän että petit minua ja tiedoksesi myös että olit surkea sängyssä, feikkasin kaikki "orgasmit" ja haisit pahalle.
[/quote]
Vihdoinkin jollain oli asiaa myös A:lle :)
T. A
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:28"]En tykkää susta sillä tavalla, mutta silti mietin sua kokoajan A. Sun lähellä on vaan hyvä olla.
[/quote]
Siis oletko se m?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:02"]
Et tarvii mitään muuta, jos saat suudella mun punaista suuta ;)
[/quote]
Ehkäpä niinkin... hymyiletkin niin kauniisti. :)
Milloin tulet A taas imemään kullia? Olet tosi hyvä siinä ja tykkäsin kun otit lastin kokonaan suuhun...huh huh.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:40"]Timolle vuosien taakse. Olet usein mielessä, seksi kanssasi oli taivaallista ja mietin sinua yhä usein masturboidessani. Ei meistä ikinä olisi voinut sen enempää tulla mutta kiitokset kiihkeistä hetkistä. :-)
[/quote]
Sukunimi alkaa L kirjaimella? Nussii niin paljon sinne tänne, että pakko olla sama horo kyseessä...
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:57"]Milloin tulet A taas imemään kullia? Olet tosi hyvä siinä ja tykkäsin kun otit lastin kokonaan suuhun...huh huh.
[/quote]
Käviskö tänään? Saanko vetää sua sen jälkeen taas perseeseen? Olit viimeksikin niin hyvä siinä alla, huh.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:57"]Milloin tulet A taas imemään kullia? Olet tosi hyvä siinä ja tykkäsin kun otit lastin kokonaan suuhun...huh huh. [/quote] Käviskö tänään? Saanko vetää sua sen jälkeen taas perseeseen? Olit viimeksikin niin hyvä siinä alla, huh.
[/quote]
Mikäs hiiri siellä näppäimistön takana piipittää. Menes harrastamaan homofantasioitasi vaikka laudalle ;)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 00:07"]Toivon elämääsi kaikkea hyvää.. löydät varmasti vierellesi sen oikean. Jatketaan tästä omia polkuja. En unohda koskaan...
[/quote]
Samat sanat sinulle.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:57"]Milloin tulet A taas imemään kullia? Olet tosi hyvä siinä ja tykkäsin kun otit lastin kokonaan suuhun...huh huh. [/quote] Käviskö tänään? Saanko vetää sua sen jälkeen taas perseeseen? Olit viimeksikin niin hyvä siinä alla, huh.
[/quote]
Mikäs hiiri siellä näppäimistön takana piipittää. Menes harrastamaan homofantasioitasi vaikka laudalle ;)
[/quote]
Etkö haaluaakaan vai leikitkö taas vaikeaa? ;)
Tomi satutit selkäsi Mäntsälässä asuessasi. . Oot jäänyt mieleeni kummittelemaan . Toivon että elämäsi on nykyään raiteilla.. oot rakas..
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:08"]
Puhu äänellä, jonka kuulen,
sanoilla jotka ymmärrän,
runoilla jotka käsitän
Sinuun tarvii tekstityksen,
salaisuuksien selittäjän,
kertojan kaikkitietävän
[/quote]
Tähän biisiin taitaa kiteytyä paljon tämän ketjun tunnelmaa. Puhutaan toisillemme.
Oot 18-vuotias suomenruotsalainen tai vitun psykologi, panen sua silti perseeseen
Ja ota koko laskin suuhun, huora sulta ei kysytty mitään
Mulla on kädessä tuppo sun tukkaa, mä haisen hielle ja paskalle
Se sekottuu sun parfyymiis, niinku rottwailler puudeliin
Turha ottaa niitä pois, mä revin ne auki
Sairas ämmä, sä nautit tästä
Ja prinsessa mä panen sut pilalle, mustelmat sun verisuonien tilalle
Päästän sut menee vertavuotavana ja mä tiedän että tuut takas huomenna
Kipua, nautintoa, tuskaa, eikö oo kiva, ku mä saan sut tuntemaan jotain
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:07"]
Oot 18-vuotias suomenruotsalainen tai vitun psykologi, panen sua silti perseeseen
[/quote]
Sellasta. Runosuoni väpättänyt. Pura vaan tänne ja jätä toteutus tekemättä.
Haistappa Minna pitkä paska. Juuri sinä, juorujen levittäjä!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:07"]
[/quote]
Sellasta. Runosuoni väpättänyt. Pura vaan tänne ja jätä toteutus tekemättä.
[/quote]
Sä olet seuraava.
Käytkö sä Emmi koskaan täällä?
Minäkin! T. Yksi niistä monista Heideistä, joita niin kaivataan ;)
Sinulle A jonka kanssa vietin kolme vuotta elämästäni. Tiedän että petit minua ja tiedoksesi myös että olit surkea sängyssä, feikkasin kaikki "orgasmit" ja haisit pahalle.