Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:52"]
Kimmo, nyt sitä viestiä tulemaan!
[/quote]
Miksi aina minä? :)
Vaikka olemme molemmat perheellisiä, käyn suhun aivan kuumana J. Terkkuja Kuopioon ;)
Ajattelen sua joka päivä ja kaipaan, vaikka ei enää voida nähdä....
Toivon tapaavani sinut J vielä uudestaan, jotta voisimme jatkaa siitä mihin jäimme. Nyt on asiat toisin, kemia välillämme oli käsinkosketeltavaa. Tiedän että sinäkin tunsit sen, vaikka mitään ei tapahtunut. Ei koska olin varattu enkä antanut mitään tapahtua. Ajattelen sinua usein...aivan liian usein...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:05"]Hinuri Mika Hy..... Vedä ittes hirteen !
[/quote] Kuopiolainen ?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:28"]Voi K*******, kuinka mä sua kaipaan ja susta pidän. <3 Ehkä meidän aika koittaa vielä.
[/quote]
Mikä paikkakunta?
[/quote]
Tre
[/quote]
Karoliina?
Juha, ihastuin sinuun, vaikkei pitänyt. Etsin sinua eilen, mutten löytänyt.
S nyt lopeta se valittaminen ja lusmuilu. Käy koulu loppuun, ja anna miehen hoitaa lapsia kerta on kotona! Et voi vedota aina kaikessa lapsiin! Aikuinen mies pärjää jo kahden pienen kanssa, ilman että sinun pitää ottaa saikkua koulusta sen takia. Jos koulu ei oikeasti kiinnosta, lopeta se ja ole kotiäitinä ja tee nyt ne kaksi lasta lisää mitä olet suunnitellut.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:18"]Toivon tapaavani sinut J vielä uudestaan, jotta voisimme jatkaa siitä mihin jäimme. Nyt on asiat toisin, kemia välillämme oli käsinkosketeltavaa. Tiedän että sinäkin tunsit sen, vaikka mitään ei tapahtunut. Ei koska olin varattu enkä antanut mitään tapahtua. Ajattelen sinua usein...aivan liian usein...
[/quote]
Naiselle vai miehelle?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:21"]
Olet tajuttoman ihana rakastaja ja upea ystävä. Maailma on sun ansiosta parempi paikka mulle.
[/quote]
Ja kunhan saat alkuviikosta purettua töitäsi, pääset mun luo. En ehkä saa sanaa suustani, kun mun täytyy suudella sua heti eteisessä. :) Tänään nukahdan hymyillen...
Tykkäsin susta aivan kamalasti, mutten uskaltanut ikinä kertoa. Käyt välillä vieläkin mielessäni. En ilkeä kirjoittaa edes nimikirjaimia, ettei kukaan tunnista...Ei tavata varmaan enää ikinä.
Olen onnellisesti naimisissa ja rakastanut sitä ennen kovastikin muitakin miehiä, mutta sinusta tykkäsin ihan eri tavalla.
Kukaan ei oo koskaan kohdellu mua niinku sä. En tienny, että tollanen huomaavaisuus on ees mahollista. Oon vilpittömästi pahoillani niistä asioista, joita tein ja sanoin ennen ku tunnettiin kunnolla. En oo ikinä ennen tuntenu näin ketään kohtaan, haluun olla sun kanssa aina. Rakastan sinua, H <3
Rakastan sinua aivan helvetisti.
M.S oot ihana. Oikeesti, sun silmät, sun ääni, tiedän et monet tykkää susta just sen takia että sää oot noin komea ja ihana, ei mulla oo mahiksii. -J
K, mä rakastan sua. Tiedän et sulla on mt ongelmia, mut niin on mullakin. Oltiin Sillon suljetullakin, vittu meillä oli hauskaa. Olit aika ujo, mut silti huumorintajuinen. Sulla oli tukka aina ihan sekasin, ja sun silmät.<3 Sun silmät loisti jotenkin mystisesti aina, niissä oli Sellanen kiille mitä tosi harvoissa silmissä on. Sä oot ihana. Mä haluaisin sut mun viereen, ja perkele, mähän rakastan sua ihan helkkaristi. En vaan oo nähnyt sua puoleen vuoteen, Mites sulla menee? Haluan palavasti sut...
Särjit minut niin pieniksi palasiksi, että luulin, ettei kukaan voisi niitä enää yhdistää. Olin väärässä. Me ei vaan sovittu yhteen. Kiitos, kun jätit mut. Ei tosin siitä osasta, miten ja milloin sen teit. Nyt mulla on sellanen mies, joka olisin toivonut sinun olleen. Näin on parempi. Toivottavasti et pilaa nykyisesi ja lapsenne elämää. Minäkin olen nyt onnellinen ja minulla on maailman ihanin mies, sitähän sinä toivoit. Toivottavasti ollaan nyt kumpikin onnellisia, vaikkakin erillään. Aalle.
S, Sä et ehkä tajunnu kuinka rakas olit. Mut sitten sää pääsit pois laitoksesta. Mulla on ihan perkeleen ikävä sua, ja sun naurua. Sä oikeesti loistit iloa ja sulla oli vitun hauskat jutut. Mut sitte välillä Sä olit ihan joku muu, joku jota mä en tuntenut. Mä haluaisin soittaa sulle, mut pelkään sun reaktiota. En halua satuttaa enempää. Jos S sattuu lukemaan tätä, mikä on aika epätodennäköistä, niin soita. Haluan jutella, haluan kuulla sun naurun taas. Sä oot ihan mahtava tyyppi...
Haista home J , kaikki vihaa sua. Älä viitsi vaivautua edes soittamaan mulle, Sä teit virheen mitä ei voi paikata. Heihei , ulos elämästäni.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:18"]Toivon tapaavani sinut J vielä uudestaan, jotta voisimme jatkaa siitä mihin jäimme. Nyt on asiat toisin, kemia välillämme oli käsinkosketeltavaa. Tiedän että sinäkin tunsit sen, vaikka mitään ei tapahtunut. Ei koska olin varattu enkä antanut mitään tapahtua. Ajattelen sinua usein...aivan liian usein...
[/quote]
Naiselle vai miehelle?
[/quote]
Tämä on miehelle
Rakastan sinua aina ja olet minulle tärkeä ihminen. Se miten ihmissuhteemme jatkossa määrittyy ei ole niin tärkeää kuin nämä tunteet toisiamme kohtaan. Ollaan rauhallisia <3